loading...
اجاره ماشین
safaralamo بازدید : 38 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

مسیرهای اجاره خودرو

مسیر اجاره اتومبیل، یک شرکت اجاره ماشین در کانادا، باب توونل را به عنوان معاون رئیس فروش خود نامگذاری کرده است.

تونل، 35 ساله جانباز صنایع اجاره اتومبیل، در ظرفیت های مدیریت اجرایی در گروه خودروهای دلاری خودرو، مزایای اجاره خودرو و اخیرا در اقتصاد اجاره خودرو کار کرده است. او مسئول توزیع و کمک به رشد نام تجاری مسیرها در سراسر کانادا، ایالات متحده و فراتر از آن خواهد بود.

تونل گفت: “من هیجان زده هستم که برای چنین شرکتی موفق و مشتری متمرکز باشم و امیدوارم که به رشد و موفقیت ادامه مسیر رنت ماشین کمک کند.”

مسیرها چندین محل در سراسر کانادا دارد، از جمله تورنتو، اتاوا، کلگری، ادمونتون، وودبریج، اسکاربورو و شمال نیویورک و محل کرایه ماشین در فرودگاه بین المللی شیکاگو اوهار.

safaralamo بازدید : 34 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

نرخ اجاره خودرو هفتگی

گروه Tennant و Rate-Highway در حال حاضر خدمات اشتراکی نرخ هفتگی را برای صنعت اجاره خودرو ارائه می دهند. جدید ترین برند، نتایج در سراسر کشور، منطقه ای و بالا 50 نتایج بررسی فرودگاه نرخ در حال حاضر به مشترکین در هر هفته برای هزینه های متوسط ​​ارائه می شود.

جیم تینانت از گروه تینانت یک ستون ماهانه در مورد نرخ صنعت خودرو برای اجاره اتومبیل می نویسد. او با استفاده از داده ها از نظرسنجی میزان هفتگی توسط Rate-Highway، ارائه دهنده خدمات مدیریت درآمد برای صنعت کرایه ماشین ، می پردازد.

به گفته تنتن، او اغلب پرسش ها و درخواست هایی را برای جزئیات بیشتر از تحلیلگران مالی و دیگران که از صنعت اجاره بیشتر دنبال می کنند، دریافت می کند. به تازگی، او خواسته است تا به طور منظم در محیط نرخ اجاره ماشین اجاره نماید.

تینانت می گوید: “صنعت اخیرا در معرض آشفتگی های شدید قرار گرفته است و پیروان صنعت همه جنبه ها را دقیق تر از همیشه تماشا می کنند.” “اکنون ما می توانیم نگاهی دقیق تر و مکرر اجاره خودرو در انزلی به روند نرخ با این سرویس ارائه دهیم.”

اخبار رنت ماشین ادامه خواهد داد تا ستون ماهانه نرخ صنعت خودرو را به فروش برساند.

safaralamo بازدید : 43 چهارشنبه 07 تیر 1396 نظرات (0)

سفرآلامو بزرگترین سرمایه اجاره خودرو

 

 

سفرآلامو اعلام کرده است بزرگترین سرمایه خود را به روز با 28،000،000 $ سری C صدور سهام به رهبری .

اعلامیه سری C به این شرح است که شرکت اعلام کرده است که سیستم های پیشرفته دیجیتال و موبایل خود را گسترش داده و به بازار ین در لاس وگاس گسترش می یابد. اجاره ماشین همچنین از سرمایه گذاران سری B از جمله آستین وسترین و ادواردو ساورین، یکی از بنیانگذاران فیس بوک، دریافت کرد.

به گفته این شرکت، سفرآلامو قادر خواهد بود تا سرعت اجاره خودرو  بخشیدن به کسب و کار اجاره ماشین های فرودگاه را گسترش دهد و به بازارهای جدید در سراسر کشور گسترش یابد.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از مرحله بعدی همکاری رنت ماشین با آئودی، شرکت ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا ناوگان مشترک آئودی را که راهکار برای حمل و نقل به کارکنان خود در محوطه های شرکت های بزرگ است، گسترش دهد.

“لوک اشنایدر، مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، گفت:” اعتماد آئودی در Silvercar به ما اجازه می دهد که حتی بیشتر به گسترش ما برسیم و مفهوم تحرک مشترک را در بازارهای بیشتر، برنامه ها و ارائه محصولات ارائه دهیم. هدف ما تسریع در گسترش تجارت فرودگاهی موفق ما است تا در اسرع وقت این محصولات تحرک جدید را در بازار ادغام کنیم. “

اسکات کوه، رئیس آئودی آمریکای شمالی، به هیئت مدیره پیوست. کوه به کن از آستین ،  از همکاران ، بلر ، قبلا گروه تگزاس اکسپرس، و در هیئت مدیره پیوستن.

گفت: “نشان دهنده نه تنها آینده صنعت کرایه ماشین است، بلکه یک چشم انداز برای آینده تحرک،” گفت. “ما می خواهیم از نقاط قوت شرکت در فن آوری و نوآوری استفاده کنیم تا ارتباطات و تحرک را برای مصرف کنندگان امروز ادغام کنیم.”

safaralamo بازدید : 41 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

افسانه های سفر در تعطیلات با سفرآلامو

یک نظرسنجی برای یادگیری بیشتر در مورد عادات رانندگی تعطیلات ایجاد کرد. نظرسنجی که ماه گذشته

اجاره ماشین  توسط آن انجام شده بود، یافته های این نظرسنجی چندین افسانه قدیمی درباره سفر تعطیلات را با نشان داد.

افسانه شماره 1: سفرهای جاده ای خانواده چیزهای کابوس های تعطیلات است.

حقیقت: زمان در رنت ماشین  برابر با زمان اتصال است.

طبق نظرسنجی، حدود سه در پنج (57٪) بزرگسالان که سفرهای جاده ای را ترک می کنند می گویند که درایو برای بازدید از خانواده خود بخش مهمی از سنت های تعطیلات خود است. تقریبا دو سوم (64 درصد) از تکنولوژی جدا شده اند تا از دوستان و خانواده خود در کرایه ماشین لذت ببرند، در حالی که 68 درصد از آنها می گویند که به خانواده و دوستان خود که بعد از یک سفر طولانی در سفر می روند، نزدیک تر می شوند.

افسانه شماره 2: اتومبیل فقط برای رانندگی است.

حقیقت: تشویق تعطیلات در فصل تعطیلات به یک سطح کاملا جدید در جاده ها برسد.

بر اساس این نظرسنجی، متوجه شد که تقریبا در بزرگسالان بزرگسالان(9 درصد) گزارش داده است که برای “خستگی” و برای همسایگان خود در هنگام مسافرت به اجاره خودرو تعطیلات کشیده شده اند.

افسانه شماره 3: هنگامی که به تعطیلات سفر می کند، فقط می خواهند با آن کنار بیایند.

حقیقت: “عجله تعطیلات” کندتر از آنچه شما فکر می کنید – و با یک موسیقی متن کامل می شود.

هشتاد درصد مسافران جاده تعطیلات می گویند که دوست دارند وقت خود را صرف کنند و از سفر لذت ببرند – بر خلاف 20٪ که خود را “شیاطین سریع” می دانند. هنگامی که به آهنگ های تعطیل می آید، ماریا کری، “همه من می خواهم برای تو” ترانه تعطیلات مورد علاقه در میان بزرگسالان در این فصل تعطیلات صرف زمان ماشین (13٪)، به دنبال نزدیک “” کروزبی (12 ٪)

safaralamo بازدید : 44 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

داستان پشت مدل های کیا

همیشه تعجب می کنم که چگونه اتومبیل های کیا اسامی منحصر به فرد و اصلی خود را دریافت می کنند؟ برای اطلاعات در مورد داستان ها و معانی پشت نام های ویژه وسایل نقلیه ما بخوانید!

استینگر

هنگامی که لوازم کیا استینگر اولین بار در NAIAS 2017 عرضه شد، این مدل به خاطر نام وفاداری و شگفتی آن ستایش شد. در حالی که مدل خود را پس از طرح مفهوم GT 2011 می گیرد، نام خودرو به مفهوم GT4 Stinger اهمیت می دهد.

نام Stinger به شدت جاه طلبی سدان ما را به عنوان یک رقیب قوی و تهاجمی در بازار ترسیم می کند. قطعات کیا ظاهر و هاله اعتماد به نفس و لجاجت انفجاری را حمل می کند، زندگی می کند تا نام و عصبانیتش.

اسپورتیج

همانطور که کروم Sportage CrossView یک وسیله نقلیه خارج از منزل کیا است، نام آن یک ترکیب منحصر به فرد از کلمه “sport” است که نشان دهنده تناسب اندام وسیله نقلیه است و پسوند “-age” یعنی “وضعیت یا وضعیت”.

اپتیما

Kia به عنوان یک برنده جایزه بهترین فروشنده، لوازم هیوندای نام داشت. سدان متوسطه متوسط محبوب نام خود را از واژه لاتین “Optimus” به معنای “بهترین” می گیرد. انتشار اولین نسل Optima در سال ۲۰۰۰ نقطه عطفی برای ثروت های Kia در رده متوسط سدان بود؛ چرا که طراحی براق و شیک این خودرو معیار برای مدل های آینده برای آمدن.

ریو

Kia Rio تغییرات نامی مختلف را بعد از ایجاد آن انجام داد – قطعات هیوندای ، و در نهایت ریو. نه تنها نام شهر برزیل که اخیرا میزبان المپیک بود، کلمه “ریو” به معنای “رودخانه” در اسپانیایی و پرتغالی بود. این به نحوی است که خطوط بدن خودرو و جریان مایع به جریان می افتد.

safaralamo بازدید : 44 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

قیمت ها در سفرآلامو برای رنت ماشین

 

 

سفرآلامو یک پلتفرم فناوری مسافرتی و جمع آوری آنلاین خدمات اجاره ماشین و حمل و نقل زمینی، کارهای اجاره اتومبیل را در چهار بازار مقصد اروپایی – آلمان، اسپانیا، فرانسه و انگلیس – و همچنین ایالات متحده به منظور ارائه بینش در بازار اجاره اتومبیل اخیر.

سفرآلامو نرخ روز اجاره خودرو  و مدت زمان اجاره داده ها را طی یک دوره سه ساله 2012 تا 2014 تحلیل کرد.

این مقاله در ابتدا در مجله بین المللی دیجیتال افتتاحیه رنت ماشین بین المللی خودرو ما عرضه شد که شامل بازار اجاره ی اروپا می شد. برای دسترسی به نسخه فعلی بین المللی ما در آمریکای لاتین، اینجا را کلیک کنید.

یافته های کلیدی سفرآلامواین بود که کرایه ماشین  دارای پایدارترین بازار اجاره اتومبیل در میان گروه مورد تجزیه و تحلیل است، با میانگین نرخ رشد در طول اجاره 1.2٪ در دوره سه ساله. قیمت گذاری اجاره اتومبیل در دوره سه ساله باقی ماند.

 

اجاره ماشین

 

در جمع آوری داده های قیمت گذاری، سفرآلاموبه تمام نرخ های موجود در هر بازار نگاه کرد و داده ها نشان می دهد افزایش قیمت سالانه 2٪ در سفرآلامواز سال 2012 تا 2013، اما صفر درصد تغییر در سال های 2013 تا 2014.

در سفرآلامو، مدت زمان اجاره نیز در این دوره نسبتا پایدار باقی مانده است، اما قیمت در تمام چهار بازار کاهش یافته است. با تجزیه و تحلیل تمام قیمت های موجود در بازار در طول سه سال، داده های سفرآلامونشان می دهد که سفرآلاموبیشترین کاهش درصد کاهش قیمت گذاری (19٪)، پس از آن سفرآلامو(13٪)، سفرآلامو(11٪) و سفرآلامو6٪)

دلایل اصلی این فشار قیمت ظاهری در سفرآلاموچیست و فرار از سفرآلامو چگونه است؟ سفرآلامونیروهای بازار را در بازی بازبینی کرد تا توضیحی در پشت این روند پیدا کند

safaralamo بازدید : 36 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

سفرآلامو بهترین شرکت کرایه ماشین

شرکت سفرآلامو برنده جایزه بهترین شرکت اجاره ماشین  داخلی و بهترین شرکت اجاره اتومبیل بین المللی در 13 جایزه انتخاب خوانندگان سالانه Travel Weekly شد.

به گفته این شرکت، هرتز 13 بار پیروزی متوالی بر روی عنوان داخلی و پیروزی رنت ماشین  بر یک عنوان بین المللی است.

استراتژی فروش و معامله گران معاون ارشد ، گفت: “ما افتخار داریم که 2015 را با رایج ترین جوایز معتبر از خوانندگان کرایه ماشین  قدردانی کنیم.” “در ، ما متعهد به ارائه اولین مشتری و ارائه بهترین اتومبیل ها و خدمات در صنعت هستیم. ما همچنان بر روی نوآوری تمرکز خواهیم کرد و واقعا تجربه مشتری را متمایز خواهیم کرد.”

جوایز  سالانه به تامین کنندگان صنعت ارائه می شود اجاره خودرو  که طی سال گذشته راه را برای محصول و خدمات هدایت کرده است. فاز رای گیری رای گیری در طول تابستان انجام شد. خوانندگان از نوشتن نام هر شرکتی که به نظر می رسید بهترین نمونه این دسته خاص است دعوت شدند.

اگر وضعیت فعلی بازار اجاره اتومبیل اروپا بر مبنای ارائه سه ماهه شرکت های اجاره اتومبیل عمومی محاسبه شود، صنعت بهتر از آن است که منطقه به بهبود وضعیت اقتصادی خود ادامه دهد.

به استثنای اثرات ارز – و این مهم است، چون نوسانات ارز در حال حاضر به نوعی یورو نیست، شرکت های دولتی که فعالیت می کنند رشد درآمد در منطقه را در سال 2014 و در اولین سه ماهه امسال و همچنین افزایش حجم.

اما در حالیکه اقتصاد کل در حال رشد است و مارک های اصلی فرصت را برای تثبیت بازار تقسیم می کنند، شرکت های اجاره اتومبیل باید از چالش های سیستماتیک ذاتی غلبه کنند.

safaralamo بازدید : 49 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

مسافرت های تعطیلات با اجاره خودرو

 

 

همانطور که سفرآلامو از 50 کشور و 50 فرهنگ منحصر به فرد تشکیل شده است، تقسیم بازار قابل فهم است. ایجاد اتحادیۀ اروپا در اواسط دهه 90، عبور از مرزها را کاهش داد و یک ارز مشترک برای 19 کشور در منطقه سفرآلامو ایجاد کرد، هرچند موانع دیگری نیز باقی مانده است.

سفرآلامو، افسر ارشد فروش در سفرآلامو، ارائه دهنده سیستم های اجاره خودرو سیستم های حمل و نقل، می گوید: این تقسیم بندی خدمات طبقه بندی اجاره ماشین را به ویژه در بازار بازار آزاد، که مارک های مستقل بیشتر از کسب و کارشان کسب می کنند، ارائه می دهد.

مشابه سفرآلامو، سایت های مقیاس بزرگ سفر مانند سفرآلامو و همچنین رنت ماشین  موتورهای رزرو مانند سفرآلامو، عمدهترین تامین کنندگان اجاره اتومبیل و مارک های مستقل بزرگ را جمع می کنند.

اما مدل از آنجا متفاوت است – از شرکت های اجاره ماشین  که کارکنان سایر وسایل نقلیه شرکت ها و مدیران / کارگزار سایت مانند سفرآلامو.com، به تعداد زیادی سایت های بازار خاص که ترافیک برای شرکت های با ناوگان کوچک و سطح پایه بیشتر اتوماسیون. سفرآلامومی گوید: “کانال های بسیاری وجود دارد که در حال تلاش برای ضبط این پاکت نامه است.”

اجاره خودرو

 

سفرآلامومی گوید رابطه روابط کارگزاران با شرکت های اجاره ای، به خصوص در انتهای کوچک، اغلب فاقد ساختار و نظارت بر یک سیستم حق رای یا وابسته است. تحویل رزرو کرایه ماشین به شرکت مستقل اجاره ای ممکن است منجر به نقل قول قیمت ناسازگار شود، شرایط و شرایط نامناسب و یا حتی رزرو غیرمجاز را منجر شود. سفرآلامومی گوید: “شما دارای نقاط بالقوه زیادی است.”

در حالی که مسافرت های تعطیلات ممکن است با یک سرویس مشتری خالص در معامله معامله گر قرار گیرند، قیمت یک انگیزه اصلی است – به طوری که آنها همچنان به عقب می روند. سفرآلامومی گوید: به عنوان یک نتیجه، “کارگزاران بزرگتر می بینند که قیمت در معرض تهدید قرار دارد و قیمت را کاهش می دهد.”

“من نمی توانم زمان 20 سال گذشته در اروپا را بخاطر بیاورم که یک شرکت اجاره ای نمی گوید که قیمت آن تحت فشار نیست”، کوه

safaralamo بازدید : 51 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

افزایش رقابت در حوزه رنت ماشین

 

 

در سفرآلامو، ظهور و رشد قابل توجهی از تامین کنندگان اجاره ماشین  با قیمت قابل توجهی صورت گرفته است. به عنوان مثال، شرکت تصویب کنترل آلامو از سفرآلامورا داد، هرتز در اروپا گسترش دلار و تریتیستی، و مارک های ارزشمندی همچون سفرآلامو، (متعلق به سفرآلامو) و سفرآلامو(متعلق به سفرآلامو) وارد بازار شده اند؛ آنها همچنان سهم بازار را به دست می آورند.

در سفرآلامو، قوی ترین رقم رشد این روند در رنت ماشین دیده شده است، که در چند سال اخیر شاهد ایجاد مارک های ارزشمند مانند سفرآلامو و سفرآلاموبوده است. داده های سفرآلامونشان می دهد که مارک های ارزش سهم خود را از بازار سفرآلامواز 48٪ در سال 2012 به 62٪ در سال 2014 افزایش یافته است.

در سفرآلامو، قیمت های نام تجاری ارزش در سال 2012 به صفر تا تقریبا یک چهارم از تمامی رزرو های سفرآلامواز سال 2014 افزایش یافته است. و مارس 2015 راه اندازی نام تجاری جدید سفرآلامو نشان می دهد که این روند قرار است ادامه یابد، همانطور که توسط یک نام تجاری اجاره خودرو  قوی پشتیبانی می شود در بازار.

ترکیب ارزش بازار نام تجاری ارزش UسفرآلاموK. بسیار قوی است و در پایان سال 2014 63٪ از کل رزرو بلیط مقصد Uسفرآلامو.K. را نشان می دهد، که نشان دهنده رشد 5 درصدی در دوره سه ساله است.

اپراتورهای بزرگتر از جمله سفرآلامو، شرکت های چتر کرایه ماشین چند برند تبدیل شده اند، خود را با پیشنهادات محصول برای مشتریان حساس به قیمت مناسب که می خواهند مزایای کسب و کار بزرگ با نام تجاری بزرگ و خدمات با قیمت های پایین را متمایز می کنند. موفقیت آنها در ورود و دست یابی به پوشش کامل در اروپا طی چند سال گذشته قابل توجه بوده است.

با این حال، برخی از استثناء به پدیده برند ارزش – یعنی سفرآلامو که در آن اجاره اتومبیل بسیار رقابتی در سراسر هیئت مدیره است و مشتریان به شدت وفادار به مارک های بزرگ و بیشتر ثابت هستند وجود دارد. این نیز در سفرآلامو، بازار بسیار قوی است، با مشتریان انتخاب مارک های حق بیمه بیش از مقرون به صرفه تامین کنندگان اجاره ماشین.
تغییرات نوع خودرو

 

رنت ماشین

 

بر اساس آخرین گزارش سالانه شرکت فورد موتور، انتظار می رود که افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه کوچکتر و با کارآمد تر، در بازارهای بالغ مانند اروپا و ایالات متحده ادامه یابد.

این روند توسط داده های سفرآلاموپشتیبانی می شود که نشان می دهد تقاضا برای ماشین های کوچکتر به طور متوسط ​​23 درصد در تمام بازارها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و تقاضا برای اتومبیل های بزرگ (بزرگتر از اقتصاد یا جمع و جور) به طور متوسط ​​در 18 درصد کاهش یافته است فریم زمان سه ساله. این یک روند است که احتمالا تاثیرات میانگین روزانه در کشورهای مورد بررسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

با توجه به اطلاعات دقیق تر، آلمان با بیشترین میزان تقاضا برای رده ماشین های کوچک با افزایش 38 درصدی مواجه شد. فرانسه رزرو 32٪ افزایش در رزرو ماشین های کوچک، پس از آن اسپانیا (24٪) و U.K. (17٪) ثبت شده است.

باز هم می بینیم که سفرآلاموبا این روند روبرو است، با افزایش 56 درصدی در رزرو خودروهای برتر. این نشان دهنده نوع وسیله نقلیه محبوب در سفرآلامو و قیمت بسیار رقابتی است.
چشم انداز کلی

مشتریان در همه بازارها تقاضای تجدید نظر شخصی شخصی را دارند و تفاوت بین کشورها واقعا قابل توجه است. با این حال، انتخاب فقط در مورد مقدار یا قیمت نیست این نیز مربوط به ارتباط با مشتری است.

با استفاده از علم داده، سفرآلاموتوانایی پیش بینی تغییرات در رفتار مشتری را دارد تا از تکنولوژی ما استفاده کند تا خدمات شخصیتری را ارائه دهد.

برای این منظور، سفرآلاموپیش نیاز نیاز به یک طیف گسترده تر از راه حل های حمل و نقل زمینی است که می تواند توسط مشتری، کشور و قاره، شخصی سازی شود. این شرکت برنامه ای برای گسترش قابل توجه این مجموعه در سال 2015 دارد

safaralamo بازدید : 38 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

چالش هایی برای اجاره خودرو

 

 

 

بازار تقسیم شده نیز چالش های عملیاتی را ارائه می دهد. اجاره خودرو به ترتیب کشور تقسیم شده است، بنابراین شرکت های اجاره ای از نظر قدرت خرید ناوگان با تولید کننده ها کمتر است و نمایندگی مجاز و فروش در اروپا حساس تر به نگهداری وسایل نقلیه برای فروش خرده فروشی است.

سفرآلامو   می گوید: “شما شرایطی خواهید داشت که یک تولید کننده یک مدل خاص را بسازد و در کشور دیگری 100 کیلومتر دورتر از آن، شما نمیتوانید [این مدل] را برای هر مقدار پول دریافت کنید.”

اتحادیه سفرآلامودر حال کار بر روی اجازه دادن به کالاهای مانند اجاره اتومبیل در یک کشور و استفاده از آن در بازارهای دیگر آزادانه تر کار می کند، گرچه این ابتکار هنوز در دوران کودکی اش است.

هزینه های نگهداری در سفرآلامو بیشتر است، به همین دلیل خودروهای اجاره ماشین ای نسبت به سفرآلامو  بزرگتر هستند. این باعث ایجاد فشارهای نگهداری اضافی، که توسط استانداردهای خدمات متداول کشور نسبت به کشور و کنترل شرکت های کوچک ناوگان تشدید می شود.
شرق ملاقات با غرب

سفرآلامومی گوید، سفر به کشورهایی که اخیرا به اتحادیه رنت ماشین اروپا اعزام کرده اند – مانند سفرآلامو سفرآلامو – بسیار ساده تر است و گردشگری در حال افزایش است و کرواسی را به عنوان یک بازار با رشد دو رقمی اختصاص می دهد.

اما در حالی که سفرآلامو  آخرین قله زمین در قاره را نشان می دهد، شرایط رقابتی کسب و کار مانع رشد می شود. بازیابی وسایل نقلیه به سرقت رفته کرایه ماشین در مرزها می تواند دشوار باشد. زلزله در مرزهای عبور، قوانین ثبت خودروها و خط لوله ماشین های سرقت شده بهسفرآلامو و سفرآلامو خطرات تجاری دیگری است.

 

اجاره ماشین

 

اغلب شرکت ها رانندگی به بوسنی را ممنوع کرده اند، هرچند سفرآلاموو سفرآلامومجاز هستند، گاهی اوقات اگر خریداری شده باشد، واجد شرایط خاص خریداری می شود.

سفرآلامو از آژانس تحلیلی سفرآلامو فیمام می گوید: بازار روسیه با رویه های اداری مرتبط با حوادث پیچیده است، دوره های تعمیر طولانی مدت به دلیل کمبود قطعات جایگزین، تقلب و بیمه پر هزینه، پیچیده است. (در این نسخه برای مقاله جداگانه ای درباره اجاره اتومبیل در سفرآلامو اینجا را کلیک کنید.)

شرایط در سفرآلاموبه آرامی بهبود می یابند. شرکت های اجاره ای با خرابکاری های ماشین مجبور شدند تا قانون سال 2009 شرکت ها را مجبور به بررسی مشتریان علیه پایگاه داده وزارت کشور سفرآلاموکنند. دزدی ها و حوادث جدی مربوط به اتومبیل های اجاره ای در نتیجه 50 درصد کاهش یافت.

سفرآلامواز می گوید: در سفرآلامو20 سال پیش صنعت اجاره اتومبیل تقریبا وجود داشت. در حالی که رشته های وارد شده و در حال حاضر در بازار تسلط دارند – همراه با تعدادی از مستقل های بزرگ مانند – اجاره ماشین سفرآلامودارای تعداد زیادی از کسب و کار خانوادگی محلی با ناوگان 5 تا 15 اتومبیل. (اینجا را برای مشخصات در  در این نسخه اینجا کلیک کنید.)

سفرآلامومی گوید: “مشکل این است که چنین شرکت هایی نمی توانند ماشین های خود را در شرایط خوبی نگه دارند و بسیاری از مشتریان با خدماتی که ارائه می دهند نا امید می شوند.” “این باعث می شود که ما برای متقاعد کردن مشتریان به اینکه ما یک شرکت هستیم که می توانیم به آن متکی باشیم، دشوارتر می شود.”

درگیری سفرآلامو و نیز باعث کاهش چشمگیر رزروهای دو کشور شده است. سفرآلامومی گوید سفرآلامو به عنوان منبع اصلی گردشگری سفرآلاموراست که در سال 2015 تاثیر زیادی بر سفرآلاموو بازارهای اطراف دارد.

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 1,316
  • بازدید سال : 14,091
  • بازدید کلی : 53,816