loading...
اجاره ماشین
safaralamo بازدید : 46 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

ارائه اجاره طولانی مدت ماشین

با همکاری با پژو، سفرآلامو، یک سازنده اجاره ماشین  جهانی، می تواند از دسترسی مسافران به وسایل نقلیه از طریق برنامه جاده باز اروپائی پژو، ارائه دهد.

مسافران برنامه ریزی برای بازدید از برخی از بزرگترین شهرهای اروپا برای 15 روز یا بیشتر اکنون می توانند در این برنامه شرکت کنند. طبق گزارش اجاره خودرو مسافران اساسا یک وسیله نقلیه جدید را از طریق پژو به توافق می رسانند که پژو پس از سفر به آن “پس از خرید” بازگردد. این یک قرارداد اجاره ای است.

به گفته Auto Europe، این برنامه مسافران را فرصتی برای رانندگی یک وسیله نقلیه جدید در اروپا با نرخ روزانه که اغلب پایین تر از یک کرایه سنتی اتومبیل است، فراهم می کند. نرخ اجاره اولیه می تواند تا 20 دلار در روز باشد.

به گفته  می گوید: مزایای اضافه شامل مسافت پیموده شده نامحدود، هیچ مالیات بر ارزش افزوده اروپا و هزینه های فرودگاه رنت ماشین و در دسترس بودن رانندگان تا 18 سالگی است. همچنین واحد GPS نیز در این خودرو قرار دارد.

اسکات براون، افسر بازاریابی کرایه ماشین ، گفت: “بسیاری از مشتریان ما در طول سفر خود به کشورهای اروپایی برای اقامت طولانی سفر می کنند و گزینه های بیشتری از حمل ونقل اقتصادی را دنبال می کنند.” “این برنامه به ما اجازه می دهد تا وسایل نقلیه با وسایل نقلیه خود را با انگیزه های اضافه شده برای ارائه اجاره های بلند مدت ارزان تر ارائه دهیم. برای مثال، یک تخفیف جدید در این سال سه روز رایگان در اجاره 21 روز یا بیشتر است. “

رنت ماشین

 

سایر مزایای اضافه شده به برنامه خرید در سال جاری عبارتند از:

– مدت زمان لازم: در حال حاضر 15 روز
– مدل های جدید خودرو، از جمله پژو 4008 کراساور
– گزینه های پرداخت انعطاف پذیر، مانند سپرده تنها برای رزرو
– در دسترس بودن در اوج ماه سفر، از جمله وسایل نقلیه با انتقال اتوماتیک

شرکت خودروسازی اروپا فرایند رزرو را مدیریت می کند، اما هنگامی که رزرو به اتمام برسد، مسافران با بازسازی  کار می کنند، در صورتی که نیاز به انجام هر گونه تغییری داشته باشند، شرکت می گوید.

safaralamo بازدید : 49 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

توسعه سیستم اجاره ماشین

 یک پلت فرم تجارت مسافرتی، یک قرارداد جهانی اجاره ماشین جدید را با  پلت فرم توزیع حمل و نقل زمینی ارائه می دهد که از ارائه دهندگان خدمات جهانی و منطقه ای ارائه می دهد، امضا کرده است.

این شراکت جدید به این معنی است که نمایندگان مسافرتی مرتبط با سفرآلامو دسترسی بیشتری به گزینه های اجاره اتومبیل دارند، از جمله شرکت های کوچکتر منطقه ای. به گفته شرکت، مشتریان سفرآلامو همچنین به سیاست های مربوط به سفر و شرایط و ضوابط چند زبانه دسترسی خواهند داشت.

ماباکار در ایرلند، یک پلت فرم توزیع جهانی برای همه انواع حمل و نقل زمینی، از جمله اجاره خودرو نقل و انتقالات، خودروهای مسکونی، موتورسیکلتها و هلیکوپترها را توسعه داده است. به گفته شرکت، شرکت سفرآلامو شرکت های مسافرتی آنلاین و مشتریان خود را، از جمله خطوط هوایی و نمایندگی های آنلاین، به شبکه جهانی حمل و نقل متصل می کند.

 

رنت ماشین

مایک وبستر، مدیر عامل شرکت سفرآلاموگفت: “ما خوشحالیم که وارد این ارتباط جدید با می شویم.” “ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته با مابقی عرضه جهانی مواباک به ما در گسترش جهانی  رنت ماشین ادامه خواهد داد. علاوه بر این، این ارتباط با  ما را قادر می سازد تا به مشتریان آژانس های مسافرتی جدیدی دسترسی پیدا کند و آنها را به انتخاب و انعطاف پذیری بیشتر در مورد محتوای اجاره اتومبیل ارائه دهد. “

نیکلاس آندرین، معاون ارشد ارشد مسافرتی هتل، ماشین و تبلیغات، گفت: “این ارتباط استراتژیک با کرایه خودرو  در حصول اطمینان از اینکه ما در ارائه مطالب گسترده برای مشتریان خود برای مشتریان خود ادامه می دهیم، هستیم.” “ما در حال حاضر ارائه محتوای بی نظیر هتل، با بیش از 650،000 خواص هتل در دسترس است، و در حال حاضر از طریق  ما قادر به ارائه گزینه های ماشین های اضافی در سراسر جهان است. اجاره اتومبیل یک منطقه رشد مهمی برای ما و همچنین مشتریان آژانس مسافرتی ما است، بنابراین ما در حال تمرکز واقعی روی آن هستیم

safaralamo بازدید : 33 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

 

پنل برای اجاره خودرو در سایت سفرآلامو

چگونه لایحه یادآوری جدید به طور مستقیم بر عملیات اجاره خودرو تاثیر می گذارد با تصویب لایحه  بزرگراه در ماه دسامبر، قانون قرار است قانون تبدیل شود، که بیشتر شرکتهای اجاره خودرو را تحت حملات وسیله نقلیه قرار می دهد.

در نمایشگاه بین المللی اتومبیل های 2016، یک هیئت متخصص در فراخوانی های خودرو، سمینار را «یادآوری لایحه قانون، چه چیزی را امروز» ارائه خواهد کرد؟

این پانل شامل ،  عملیات اجاره ماشین  و کامیون  است. ، معاون اجرایی سیستم های بین المللی، صاحبان مارک  یک سرویس اعلان یادآوری است.  وکیل و صاحب سمینار را بر عهده خواهد داشت.

پانل قانون معلق و معافیت های آن را تعریف می کند، بینش در مورد محدوده و نوع فراخوان ها را در محیط امروز، و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها در مورد رعایت و حل مشکلات عملیاتی رنت ماشین  و خدمات مشتری، به اشتراک می گذارد.

“وقت آن رسیده است تا به عنوان یک صنعت برای به دست آوردن بهترین شیوه های مطابقت با قانون و اطمینان از اینکه ما در کنار  هستیم تا به ما در مورد چگونگی رفع سیستم فراخوانی شکسته کمک کنیم.”

“این سمینار اولین فروض صنعت برای بررسی این قوانین جدید است که بر روی تمام اپراتورهای کرایه ماشین  تأثیر خواهد گذاشت.” “شناخت و پیروی از قانون فرآیند مداوم خواهد بود، اما بحث ما یک نقطه شروع مهم خواهد بود.”

نمایشگاه سفرآلامو اجاره اتومبیل برگزار خواهد شد.

safaralamo بازدید : 56 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره خودرو بصورت ماهانه

 

 

در ماه گذشته، اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه مجوز خودروهای زیر را صادر کرده است:

نیسان به برای رنت ماشین  می گوید
GM به یاد می آورد 473K وانت،  برای اجاره ماشین
یادآور شارژرهای دوج
Subaru به نام اجاره خودرو سوپروایزر برای هود
هیوندای به نام SUV های Tucson برای کرایه ماشین  است
شورولت کلرادو، GMC Canyon برای فرماندهی یادآور شد
مزدا به نام SUV های CX-5 برای خطر آتش سوزی

safaralamo بازدید : 44 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

آلامو شریک ملی اجاره ماشین در آسیا

آلامو اجاره ماشین و اجاره اتومبیل ملی یک برنامه مشارکت جدید با آسیا  یک برنامه پاداش سفر در آسیا را راه اندازی کرده اند.

طبق گفته ، مالک و اپراتور مارک های آلامو و ملی، این برنامه به اعضای آسیای میله اجازه می دهد تا 500 مایل را هنگام اجاره از شرکت Alamo و مکان های ملی در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین به دست آورد.

 معاون توسعه کسب و کار بین المللی شرکت می گوید: “ما از این برنامه جدید هیجان زده هستیم.” در آن، اعضای آسیای میلس فرصت می کنند تا مایل های ارزشمند کسب کنند، در حالی که تجربه خدمات با کیفیت Alamo و National

آلامو یک برند ارزش محور است که به نیازهای اجاره خودرو در مسافرت های تفریحی فرودگاه منتهی می شود در حالی که ملی به عنوان یک برند برتر در نظر گرفته شده است که نیازهای اجاره روزانه مسافر فرودگاه را مد نظر قرار می دهد.

آسیا میلز دارای بیش از 8 میلیون رنت ماشین و بیش از 600 برنامه شریک در سراسر جهان، از جمله 25 خطوط هوایی و بیش از 150 مارک ها و گروه های هتل است.

برای شرکت در برنامه پاداش، اعضای آسیای میله باید رزرو خود را انجام دهند و شماره عضویت خود را از طریق وب سایت اختصاصی آلامو اجاره خودرو یا وب سایت کرایه ماشین  ملی ارائه دهند.

safaralamo بازدید : 39 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

سفرآلامو اپلیکیشن خود راه اندازی می کند

به جای یک راهنمای رویداد چاپ، اجاره خودرو بین المللی 2016 اعلام می کند که کل نمایش برنامه در یک برنامه تلفن همراه جدید گنجانده خواهد شد.

این برنامه، در دسترس برای سیستم عامل های iOS و Android، این ویژگی ها را ارائه می دهد:

– مشاهده تمام جلسات، سخنرانان و غرفه داران.
– یک برنامه رویداد شخصی ایجاد کنید.
– نرخ و نظر در جلسات.
– همگام سازی برنامه در همه دستگاه ها
– یادداشت برداری و دانلود لیست کرایه ماشین را دانلود کنید.
– به طور تعاملی جلسات را در نقشه های بیز در لاس وگاس قرار دهید.
– اطلاعات و هشدارهای دیررس را دریافت کنید.
– پیدا کردن شرکت کنندگان و ارتباط با همکاران

 

کرایه ماشین

 

برگزیدگان نیز با یک راهنمای جیبی چاپی از نسخه فشرده برنامه اجاره ماشین  ارائه خواهند شد.

کریس براون، مدیر اجرایی Auto Rental News می گوید: “برنامه تلفن همراه جدید ما راهنمای رویداد ما را به یک سطح جدید از قابلیت های ما می برد. “برنامه های موبایل در حال تبدیل شدن به تکنولوژی همه جا در نمایشگاه های تجاری هستند؛ ما با استفاده از این برنامه برای رویدادهای ما در حال حرکت رو به جلو است. ”

برای دانلود برنامه برای آی فون (اپل، آی پاد لمسی) و گوشی های آندروید، از فروشگاه App یا Google Play بازدید کنید و برای «نمایش ماشین رنت ماشین » جستجو کنید. برای همه انواع دیگر تلفن، در حالی که در یک گوشی هوشمند، مرورگر تلفن همراه خود را به http : //m.core-apps.com/ICRS2016.

برنامه تلفن همراه پشتیبانی می شود.

نمایشگاه بین المللی کرایه اتومبیل در تاریخ 17-19 آوریل در لاس وگاس Bally برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام، به سایت مراجعه کنید

safaralamo بازدید : 42 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

سفرآلامو رنت اجاره و کرایه ماشین ارائه می دهد

اغلب در نمایندگی ها برای افزایش حجم فروش ماهانه استفاده می شود، نمایشگر خودکار بالا می تواند برای افزایش اجاره در یک عملیات اجاره خودرو سودمند باشد.

یک پلتفرم است که 10 پا را در هوا اجاره ماشین می کند و آن را چرخان می کند. طبق گفته سفرآلامو،  با افزایش 9000 پوند و صرفه جویی در حدود یک فضای پارکینگ، طول می کشد.

علاوه بر این، تنها 10 تا 15 دقیقه طول می کشد تا خودرو را روی پلت فرم تغییر دهد. این سیستم 24 ساعت شبانه روز عمل می کند و با توجه به این شرکت یک مدار معمولی 20 آمپر، مدار 110 ولت متصل می شود.

 

کرایه ماشین

 

در حالی که چرخش 10 پا بالا، پلتفرم چرخشی نیز دارای چراغ های اتوماتیک است که در حین شب رنت خودرو  را روشن می کند.

لری کرافورد، مدیر  سفرآلامو ، گفت: “من نمی توانم به شما بگویم چند بار که کسی می گوید:” من می خواهم یک ماشین مانند یک بر روی چرخ Spinner “.

طبق گفته شرکت، با اجاره دادن نمایشگر خودرو به طور ماهانه، بالابر از طرف ارائه دهنده تا زمانی که شرکت کرایه ماشین  به آن نیاز دارد، تحویل داده و نگهداری می شود

safaralamo بازدید : 47 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره ماشین های لوکس در سفرآلامو

سفرآلامو  یک ارائه دهنده اجاره لوکس و عجیب و غریب اجاره خودرو، در حال ارائه انگیزه های اجاره به مشتریان خود در میامی ساحل است.

این کمپانی در حال حاضر در حال اجاره رایگان چهارمین روز در تمام اتومبیل های عجیب و غریب خود است و اجاره روز پنجم رایگان در تمام خودروهای لوکس آن، ارائه می دهد.

مشتریان با استفاده از دارندگان کارت اجاره ماشین  تخفیف در قیمت خرده فروشی دریافت خواهند کرد.

رنت ماشین

این شرکت می گوید علاوه بر این، این صاحبان کارت 100 مایل دیگر در هر روز در همه اجاره های لوکس و 50 مایل در روز در تمام کرایه ماشین های عجیب و غریب دریافت خواهند کرد.

کرمین سامس، مدیر سفرآلامو، می گوید: “ما در حال کسب و کار برای مشتریانی است که می خواهند سبک زندگی پر زرق و برق شهر میامی را حتی برای چند روز زندگی کنند، و ما سعی می کنیم تا آن را در حد امکان در دسترس قرار دهیم.” “به عنوان خدمات پیشرو در لوکس و عجیب و غریب رنت ماشین در Miami، معاون VIP VIP، ماموریت خود را برای ارائه خدمات با کیفیت بالا که نیازهای فردی مشتریان ما را تامین می کند، ساخته است.”

safaralamo بازدید : 40 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

بزرگترین چالش اجاره ماشین در سفرآلامو

برای کرایه ماشین این موضوع است پرسش و پاسخ، ما اپراتورها و فروشندگان در اجاره نمایشگاه بین المللی خودرو در مورد بزرگترین چالش برای آنها و صنعت خودرو اجاره در کل پرسید.

در ایران، ما در حال حاضر در مواجهه با چالش رقبای جدید است. بسیاری از شرکت های جدید اجاره خودرو مستقل در حال ورود به بازار است.

نیز وجود دارد یک چالش با مسافران خارج از کشور از وارد شدن به حوادث در اتومبیل اجاره در جاده های یران بوده است. بسیاری از گردشگران با رانندگی در سمت دیگر جاده از آنچه که آنها استفاده می شود و بسیاری از جاده های باریک و باد می وزد آشنا نیست. شرکت های اجاره ماشین در حال ارائه آموزش بیشتر برای مشتریان قبل از آنها را از وسایل نقلیه اجاره.

 

یک چالش برای شرکت من آگاهی نام تجاری بوده است. ما با نام تجاری سفرآلامو در تهران شناخته شده نیست. ما در حال تلاش به بازار و دریافت نام خارج وجود دارد.

چالش دیگر شفافیت با مشتریان است. ما نیاز به آموزش مشتریان در مورد آنچه در قیمت رنت ماشین شامل و چه اضافی هزینه خواهد شد. بسیاری از مشتریان قیمت نهایی مطمئن شوید که در هنگام رفتن به مقابله.

 

در چند ماه گذشته به مسئله و موضوع مازاد عرضه است و نرخ پایین تر به چالش کشیدن است. اما ما در حال شروع به دیدن نشانه هایی از بهبود.

رقابت با بارگذاری و بر روی تقاضا خدمات حمل و نقل وجود دارد. مردم هنوز هم می خواهید به اجاره اتومبیل، اما ما باید سازگار تر و کمتر محل متمرکز شده است.

 

قرار گرفتن در معرض شرکت های کرایه خودرو مستقل زندگی دشوار است. ما کرایه یک خودرو را به عنوان وابسته برای قرار گرفتن در معرض بین المللی را امضا کردند. این کمک کرده است ما نگه دارید تا با روند صنعت.

 

چالش ما در چند ماه گذشته است خرید اتومبیل راست. ما شده اند تا بر روی ماشین های هوشمند لود آنجا که بسیاری از اتومبیل های کوچک در بازار اجاره محلی وجود ندارد.

 

است عصبی در بازار اجاره در مورد مقابله با تحرک وجود دارد. اپراتورهای کوچک نمی دانم که چگونه به تناسب در آنها بسیاری از پس زمینه با تکنولوژی ندارد. تکنولوژی تغییرات زیادی.

 مدیران پروژه با پس زمینه با تکنولوژی استخدام کرد. ما در حال حاضر در کیوسک به روز برای مکان های اجاره ما کار می کند.


بسیاری از شرکت های کرایه خودرو می ترسند برای پیاده سازی مدل بر روی تقاضا زیرا آنها فکر می کنند که به توسعه همه چیز را از ابتدا.

شرکت های کرایه خودرو در حال پرداخت کسی را به وب سایت خود را بهتر، اما آنها کنترل بر وب سایت های ندارد. این است که حتی مهم تر با یک مدل بر روی تقاضا.

 

یک چالش در شفافیت و بهبود خدمات به مشتریان در سراسر مدل های مختلف و در کشورهای مختلف وجود دارد.

ما نیاز به کار با کارگزاران و آژانس های مسافرتی و وب سایت ما شامل اطلاعات بیشتر. نگه داشتن مشتری آگاه کمک خواهد کرد ارائه خدمات بهتر به مشتریان. یک تجربه بد در یک شرکت کرایه اتومبیل کارگزاران و OTAs و دیگر شرکت های اجاره تاثیر می گذارد.

 

نرخ ما را از پایان سال گذشته از طریق ابتدای سال جاری بوده است. این می تواند سه ماهه اول و یا انتخابات. ما فصلی طبیعی ندارد. این سخت است برای برنامه ریزی زمانی که نرخ بوده است نه آنچه که من انتظار می رود.


یکی از چالش است خدمات سوار نقطه از بارگذاری و Lyft بوده است. شرکت های کرایه خودرو مطمئن شوید آن را به دور برخی از مشتریان بالقوه را، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را در نهایت بازار اجاره خواهد تاثیر نمی گذارد.


قیمت گذاری دشوار است، به خصوص در فلوریدا است. بسیاری از شرکت های اجاره  مدیریت ناوگان یک هنر است.

 

قوانین برای شرکت های اجاره ایجاد کسب و کار من بسیار چالش برانگیز است. این قانون اضافه می کند 6٪ بر روی اجاره  دولت همچنین تنظیم آنچه ما می توانیم برای  شارژ: 12 $ در هر روز است که شما می توانید برای یک ماشین جدید 30،000 $ باشد.

safaralamo بازدید : 47 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

ادامه اجاره ماشین سفرآلامو و روند قیمت آن

 

با توجه به آخرین Kontos Kommentary از سفرآلامو اقتصاددان ارشد تام Kontos، میانگین عمده فروشی قیمت اجاره ماشین در ماه فوریه نسبت به ژانویه است که غیر عادی به گرایش فصلی معمولی به عنوان ضربات مالیات بهار فصل بازپرداخت در بود.

0.5٪ در مقایسه با ژانویه اما متوسط ​​0.3 درصد نسبت به فوریه سال 2015 بر اساس تجزیه و تحلیل ماهانه ADESA خدمات تحلیلی از اجاره خودرو مورد استفاده توسط خودرو مدل کلاس پایین، – عمده فروشی قیمت ماشین دست دوم در فوریه به طور متوسط ​​10202 $.

رنت ماشین

 

اتومبیل و ماشین با اجسام حجم ادامه برای نشان دادن سال بیش از سال کاهش قیمت، در حالی که suv ها / تقاطع ها و وانت را نشان می دهد سود.

میانگین قیمت عمده فروشی برای رنت ماشین استفاده remarketed توسط تولید کنندگان پایین 0.5٪ در ماه بیش از ماه اما تا 1.6٪، با توجه به ADESA شد در سال بیش از سال است. قیمت consignors ناوگان / اجاره پایین 2.0٪ به ترتیب و پایین شد 1.8٪ در سال، به عنوان حجم فروش ناوگان / اجاره به طور قابل توجهی در مقابل سال قبل افزایش یافت – تا حدودی به عنوان یک نتیجه از بالاتر حجم خاموش و اجاره.

 

کرایه ماشین

داده ها از ندا نشان داد 11.9٪ افزایش سال به سال در خرده فروشی استفاده می خرید و  توسط نمایندگی های franchised و افزایش 15.5٪ برای فروشندگان مستقل در فوریه، اما هر دو به طور قابل توجهی بر اساس ماه بیش از ماه برای دومین ماه شد یک ردیف.
این تجزیه و تحلیل Kontos Kommentary است نزدیک به شش میلیون معاملات خرید و فروش سالانه از بیش از 150 از بزرگترین ایالات متحده مزایده خودرو عمده فروشی، از جمله ADESA و همچنین شرکت های دیگر حراج است. ADESA خدمات تحلیلی جداسازی این معاملات به مطالعه روند توسط کلاس مدل خودرو.

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 1,313
  • بازدید سال : 14,088
  • بازدید کلی : 53,813