loading...
اجاره ماشین
safaralamo بازدید : 44 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

استهلاک اجاره خودرو

با توجه به مه 29 بازار بینش گزارش کتاب سیاه است، نرخ استهلاک در میان بخش اجاره خودرو ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به هفته گذشته، به ویژه در میان اواسط اندازه، اندازه کامل، و اتومبیل سفرآلامو .

اجاره ماشین اواسط اندازه در یک نرخ بالاتر از بخش های دیگر ماشین برای هفته دوم در یک ردیف کاهش ارزش. نمایندگی ها در حال گزارش خرده فروشی آهسته و طولانی مدت در اعتبار وامهای بیپشتوانه، گفت: “آنیل گویال، معاون رئيس جمهور ارشد ارزیابی خودرو و تجزیه و تحلیل.

اتومبیل اواسط اندازه با توجه به کتاب سیاه مستهلک 0.64٪ هفته گذشته،. کرایه ماشین اواسط اندازه و اتومبیل سفرآلامو پشت در 0.60٪ و 0.50٪ کاهش ارزش بود. اتومبیل اسپرت حق بیمه و اتومبیل اسپرت بهترین عملکرد هفته گذشته در میان خودروهای بودند، تحقق نرخ استهلاک 0.1٪ و 0.16٪ بود.

اجاره ماشین عروس مقادیر 0.41٪ کاهش در هفته گذشته، در مقایسه با میانگین کاهش هفتگی از 0.31 درصد بیش از دو هفته قبل بر اساس حجم وزن. ارزش کامیون بر اساس 0.28٪ کاهش در هفته گذشته، در مقایسه با میانگین کاهش هفتگی از 0.34٪ در طول دو هفته گذشته است.

وسایل نقلیه بهترین عملکرد را در میان بخش کامیون وانت کوچک، که توسط 0.14٪ دیدم ارزش افزایش، و تقاطع لوکس ساب کامپکت که دیدم ارزش تخت ماندن در مقایسه با هفته قبل از بود. وسایل نقلیه بدترین عملکرد را در میان بخش رنت ماشین ها اواسط اندازه و کامیون جمع و جور، که نرخ استهلاک ارسال شده از 0.58٪ و 0.54٪ بود.

safaralamo بازدید : 50 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره ماشین عروس فرودگاه

توسط هزینه های کاربر اجاره ماشین عروس مشتری پرداخت می شود، فرودگاه بین المللی جان گلن کلمبوس خواهد یک مرکز جدید کرایه ماشین در سال 2020 را باز کنید.

ترنر شرکت ساخت و ساز قرارداد نزدیک به 106 میلیون $ برای ساخت این تاسیسات در 10 جریب در نزدیکی مرکز اموال فرودگاه اعطا شده است.

سطح یک و دو پارکینگ جدید، که در حال حاضر خانه عملیات کرایه ماشین، تبدیل خواهد شد برای خدمت به تقاضا برای پارکینگ های عمومی است.

“مشتریان اجاره ماشین ارزش ما و کسب و کار خدمت به آنها از یک مرکز مدرن اختصاص داده شده به نیازهای منحصر به فرد خود را بهره مند خواهد شد، در حالی که مسافران دیگر از ظرفیت پارکینگ اضافی آن را در گاراژ ایجاد خواهد شد بهره مند خواهد شد، گفت:” ایلین رابرتز، رئيس جمهور و مدیر عامل کلمبوس خودگردان فرودگاه منطقه.

برای اینکه در سال 2018 و 2019 در نزدیکی محل یک ترمینال آینده ساخته، از این مرکز رنت ماشین اجازه خواهد داد که مسافران به رها کردن و انتخاب کنید تا اتومبیل کرایه از یک محل متمرکز. وقتی ترمینال جدید باز می شود، یک پل آسمان دو امکانات ارتباط برقرار کنند. تا آن زمان، مشتریان اجاره خودرو خواهد شد به و از ترمینال فعلی سفرآلامو.

امکانات جدید کرایه ماشین، است که توسط سفرآلامو طراحی شده است، خواهد از یک آماده / منطقه بازگشت برای وانت و رها کردن کرایه ماشین، یک به نوبه خود در اطراف منطقه سریع که در آن شرکت های کرایه ماشین سوخت خواهد تشکیل شده و تمیز کردن وسایل نقلیه بین اجاره، و یک منطقه خدمات به مشتریان برای اجاره و بازگشت وسایل نقلیه.

safaralamo بازدید : 51 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره ماشین عروس

رونیکا رنت اجاره ماشین عروس را از باز کردن یک محل جدید وابسته خدمت فرودگاه بین المللی لس کابوس در San Jose del Cabo در، مکزیک اعلام کرده است.
بهرهگیری از طریق مکس اجاره ماشین، آن را یکی از ۵۱ مکان ACE در حال حاضر در مکزیک عامل است.
“ما در مورد این فرصت برای گسترش خدمات ما در SJD و به افزایش بیشتر آگاهی از نام تجاری ACE در مکزیک هیجان زده هستیم، گفت:” خوان کارلوس Morga، افسر ارشد عامل مکس کرایه یک خودرو را است. “این آخرین علاوه بر رنت ماشین اتحاد ما این فرصت را بهتر برآورده خواسته های مصرف کننده در حال رشد و به ادامه برای نشان دادن تعهد ما به رضایت مشتری می دهد.

اجاره خودرو

بیش از ۳۵۰ مکان در بیش از ۴۰ کشور – ACE یک گروه اجاره خودرو مستقل، اپراتورهای وابسته در سراسر جهان اجرا می شود.
“لس کابوس مقصد اصلی برای مشتری ACE است، گفت:” بریتنی البرت، هماهنگ کننده بازاریابی برای سیستم آس. “برای داشتن شرکای مانند این تیم در مکس کرایه ماشین را تضمین می کند که مشتریان ما شد مراقبت از برای سال های آینده گرفته خواهد شد.”

safaralamo بازدید : 44 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

ارائه دهنده تکنولوژی اجاره ماشین است، پرده برداری پلت فرم فن آوری جدید خود را قادر می سازد که از رانندگان خدمات سوار نقطه، مانند بارگذاری و اجاره خودرو در انزلی ، به استفاده از اتومبیل مشترک در خدمات شناور آزاد و ناوگان های دیگر یک طرفه.

Vulog معتقد است که ادغام با سیستم عامل سوار خطاب خواهد شد درایو استفاده خودرو با توجه به شرکت مشترک، حتی بالاتر،. انتظار می رود که خدمات را انتخاب کنید را انتخاب خواهد کرد تا اتومبیل های موجود برای رانندگان سوار نقطه در دوره که در آن افراد کمتری استفاده اجاره ماشین در تهران، از جمله در شب.

اپراتورها خدمات اجاره خودزو : استفاده ناوگان عالی منجر به درآمد بیشتر و بدون تأثیر ارائه مصرف کنندگان برای کاربران سفرآلامو فرد در طول دوره تقاضا بالا است. علاوه بر این، اتومبیل برای سوار خطاب استفاده خواهد شد ابزار تبلیغاتی به عنوان اضافی برای هر سوار گرفتن توسط یک ماشین مارک برداشت خدمت می کنند.

رانندگان: با استفاده از یک وسیله نقلیه به اشتراک گذاشته، راننده می تواند هزینه های ثابت خود را کاهش دهد، به عنوان آنها دیگر نیاز به خود خودرو به رانندگی برای یک سرویس سوار خطاب. آنها هم اکنون می توانید در هر ساعت هر زمان که مایل به درایو، با گاز و بیمه گنجانده شده است.

سوار-نقطه شرکت: با کاهش موانع ورود برای رانندگان، رانندگان اجاره ماشین بیشتر به خدمات گله خواهد شد و بهبود ارائه با کاهش زمان انتظار برای کاربران سوار نقطه.

در بسیاری از مواقع از روز شناور سفرآلامو

“ما انتظار داریم این ارائه برای باز کردن یک بخش بازار جدید را به مشتریان خود، در نتیجه افزایش استفاده از ناوگان و اندازه در بسیاری از شهرستانها، گفت:” گرگوری Ducongé، مدیر عامل شرکت کرایه ماشین است. “مدل بر روی تقاضا به طور کامل راه مردم حمل و نقل مصرف تغییر؛ ما معتقدیم که رانندگان سوار نقطه می تواند و باید دسترسی به ابزار خود بر روی تقاضا نیز داشته باشد. ”

با تسهیل این تقاطع بین خدمات تحرک، رنت ماشین یک ابزار جدید برای اپراتورهای اجاره خودرو ، که شامل تولید کنندگان خودرو، شرکت های کرایه خودرو، اپراتورهای پارکینگ، و کسب و کار دیگر.

این یکپارچه سازی جدید سوار نقطه اضافه می کند یک عنصر دیگر به پایان ارائه برچسب سفید، که شامل در اتومبیل های آهنی به گزارش اطلاعات کامپیوتری، به عقب پایان نرم افزار برای مدیریت ناوگان وسایل نقلیه، و برنامه های تلفن همراه برای هر دو اندیشه و در iOS، با توجه به شرکت می باشد.

safaralamo بازدید : 52 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

 

قرعه کشی برای اجاره ماشین

به اجاره ماشین رونیکا رنت آن “هر ششم به صورت رایگان” قرعه کشی برگزار شد. از روز جمعه سپتامبر ۲۳ تا یکشنبه ۲۵ سپتامبر، مشتریان که رزرو مقدماتی در sixt.com/sixthforfree ساخته شده قادر به ورود به کرایه ماشین خود را برای توسط رونیکا به پرداخت شد.

هر شرکت کننده ششم موفق به کسب یک اجاره رایگان.

“ما فکر نمی کنیم کرایه ماشین باید خسته کننده باشد، گفت:” یوهانس Boeinghoff، شرکت رئیس جمهور از رونیکا به اجاره ماشین عروسی است. “بنابراین ما تصمیم به تزریق برخی از هیجان را به فرایند رزرو و به مردم این فرصت را به چیزی حتی بهتر از اجاره ماشین مقرون به صرفه: رنت ماشین

“نام رونیکا به است که به خوبی در اروپا شناخته شده، افزود:” Boeinghoff. “اما ما در ایالات متحده نسبتا جدید هستید، به طوری که مردم همیشه می پرسند اگر برخی از اتصال به تعداد شش وجود دارد. برای یک بار، ما فکر آن را می تواند سرگرم کننده را به بازی با آن. ”

به منظور واجد شرایط، رزرو اجاره خودرو تا به حال به برای وانت در شرکت مکان رونیکا به در ایالات متحده، اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، لوکزامبورگ، هلند، اسپانیا، سوئیس، و یا انگلستان، با توجه به شرکت ساخته شده است.

هنگامی که آنها وارد قرعه کشی ها، کاربران بلافاصله مطلع شد که آیا آنها برد یا باخت. تا ۱میلیون از قیمت اصلی اجاره خواهد شد با توجه به شرکت اعتبار به مشتریان برنده،.

safaralamo بازدید : 45 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

عملیات اجاره خوردو

با توجه به شرکت از طریق ایمیل برای دسترسی آسان تر، – علاوه بر این، مشتریان در حال حاضر باید این گزینه برای دریافت شرایط و ضوابط و مهم اطلاعات تماس هرتز اجاره خود را – از جمله شماره کمک های کنار جاده.

مارک های هرتز جهانی دلار کرایه ماشین را و صرفه جو رنت ماشین نیز ارائه موافقتنامه اجاره الکترونیکی و eReceipts به مشتریان. خدمات در تمام نقاط هرتز، دلار، و صرفه جو ایالات متحده شرکت های بزرگ تا پایان سال جاری در دسترس خواهد بود و آغاز خواهد شد نورد به کشورهای دیگر در سال 2017.

“ما می دانیم که مشتریان ما – به خصوص مسافران تعطیلات – می خواهید برای دریافت در راه خود را به سرعت،” می گوید: الکس Marren، هرتز معاون رئيس جمهور اجرایی اجاره عملیات اتومبیل آمریکای شمالی است. “با ارائه به مشتریان ما گزینه ای برای دریافت اطلاعات اجاره ماشین را الکترونیکی، از جمله دریافت آنها، ما در حال ساخت وانت و بازگشت تجربه سریع تر و کارآمد است. همچنین مشتریان را قادر می سازد برای دسترسی به این اسناد را فورا از هر نقطه، در هر زمان.”

مشتریان می توانند با استفاده از این خدمات جدید با ارائه یک آدرس ایمیل در زمان رزرو کنند. نماینده هرتز آدرس ایمیل در زمان بلند کردن بررسی خواهد کرد و بازگشت. برای مشتریانی که نمی خواهید به برای یک اپراتور صبر کنید برای بررسی کردن ماشین خود، آنها هم اکنون می توانید با توجه به شرکت استفاده eReceipt از هرتز و اکسپرس خدمات بازگشت و به سادگی ترک کلید در اجاره خودرو و رفتن در مکان را انتخاب کنید.

safaralamo بازدید : 47 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

مسیر های پیوند اجاره خودرو

پیوستن به شبکه های وابسته به جهانی نو اجاره خودرو، واقع در کانادا اجاره مسیرهای ماشین اولین دفتر اجاره ایالات متحده خود را باز کرده است، ارائه خدمات به مشتریان در شیکاگو اهار فرودگاه بین المللی.

این مرکز رنت ماشین 3.5 هکتاری شامل یک مرکز اجاره 5000 فوت مربع است و در 3901 مانهایم جاده واقع شده است.، به طور مستقیم به فرودگاه مجاور.

برای کمک به تسهیل گسترش، مسیرهای نو اجاره ماشین شبکه جهانی پیوسته است. مشتریان NU در حال حاضر در دسترس بودن خدمات در کانادا و همچنین در محل جدید شیکاگو است. از طریق کانال های بازاریابی نو است، راه دریافت رزرو از مشتریان جدید در سراسر جهان به عنوان مکمل پایه مشتری خود را در کانادا، با توجه به شرکت می باشد.

“ما در مورد وابستگی جدید با راه ها و فرصت منحصر به فرد برای به دست آوردن حضور در سراسر کانادا با یک اپراتور تنها شناخته شده برای هر دو خدمات با کیفیت و وسایل نقلیه جدید شگفت زده می شوند، گفت:” مارک واکر، معاون رئيس جمهور از امور مالی در NU کرایه ماشین . “ما پتانسیل بسیار زیادی با محل جدید اهار را به عنوان ما همچنان به گسترش به مقصد مهم کسب و کار ایالات متحده در علاوه بر این به بازارهای اوقات فراغت سنتی ما است.”

safaralamo بازدید : 41 پنجشنبه 18 خرداد 1396 نظرات (0)

بهره مندی اجاره خودرو در انزلی

به نظر می رسد اروپا به نهایت تلاش خود را متوجه بهبود اقتصادی آن است. اگر شما خواندن گزارش های سه ماهه از شرکت های کرایه خودرو عمومی، صنعت اجاره خودرو است مراتب بهتر است، بیش از حد. اما بازار اجاره خودرو در در انزلی هنوز هم باید با چالش های سیستمیک در شمال امریکا یافت نشد رسیدگی کند.

البته، اروپا واقعا تا برخی از 50 بازار جداگانه ساخته شده است. در حالی که ایجاد اتحادیه اروپا و پول مشترک در کشورهای منطقه یورو کمک جهت تسهیل سفر و مسائل کسب و کار برون مرزی، این تکه تکه شدن یک طبقه بندی سنتی خدمات اجاره اتومبیل ایجاد کرده است. حدود 35 درصد از بازار است که هنوز مستقل در اروپا – در حالی که در ایالات متحده حدود 95 درصد از بازار است که توسط سه شرکت در حال اجرا 10 مارک های کنترل می شود.

سفر مقایسه سایت های بزرگ که در هر دو در ایالات متحده و در اروپا جمع بزرگ کننده کرایه اتومبیل و مارک های مستقل بزرگتر است. در اروپا، مدل را به استفاده سنگین از اشکال مختلف کارگزاری تنوع. رابطه کارگزاران با شرکت های اجاره، به خصوص در پایان کوچک، اغلب ساختار و بررسی دقیق از یک سیستم حق رای دادن و یا وابسته به فاقد آن است. این کاملا نمی گسل کارگزاران ‘، به عنوان آنها در برخورد با مغازه ها مادر و پاپ با درجات مختلفی از اتوماسیون.

بنابراین، دست به دست کردن از رزرو به شرکت مستقل اجاره ممکن است به یک نقل قول قیمت عدم تطابق، شرایط سوء تفاهم شده و شرایط و یا حتی یک رزرو برآورده نشده منجر شود. در حالی که مسافران تفریحی ممکن است با خدمات به مشتریان پر از لکه قرار داده تا در یک معامله با میانجیگری، قیمت به محرک – به طوری که آنها را به آینده. در نتیجه، قیمت گذاری به طور مداوم تحت فشار است. “من می توانم یک زمان در 20 سال گذشته در اروپا به یاد داشته باشید زمانی که یک شرکت اجاره نگفت که قیمت بود در فشار رو به پایین است، می گوید:” رولاند کیو از Thermeon، ارائه دهنده سیستم های کرایه اتومبیل در اروپا است.

فشارهای دیگر در قیمت گذاری در اروپا مرسوم بالا قیمت سوخت و خیابان های کوچک، که به معنی حدود 50 درصد از ناوگان رنت ماشین در انزلی است در اقتصاد و “مینی” بخش هستند. همچنین، گسترش اروپا بدون زواید خطوط هوایی مانند EasyJet و Ryanair در فرصت سفر بیشتر برای تعطیلات آخر هفته طولانی ایجاد کرده است، در عین حال نیز پرورش داده است بدون زواید بازار اجاره.

ایالات متحده شرکت های کرایه خودرو نگاه حسرت به نرخ بالای اروپا از رزرو پیش پرداخت، که اجازه می دهد تا برای استفاده در ناوگان به خیلی بیشتر دقیقا اداره می شود. در حالی که رزرو در وب سایت های مارک در اروپا اجرا سالم 50٪ تا 60٪ – بسیار بالاتر از در ایالات متحده – درصد قابل توجهی از رزرو پیش پرداخت در معاملات میانجیگری است.

مشکل چیست؟

پیش پرداخت تا رقابتی است که نرخ عمیقا با تخفیف، ترک شرکت های کرایه خودرو تفاوت با فروش محصول فرعی در مقابله به را تشکیل می دهند. این به خودی خود مسئله نیست، به عنوان این محصولات انتخابی هستند. اما سازمان های تور آنلاین رله شکایت معمولی از مسافران از صورتحساب نهایی به طور غیر منتظره بالا – به کشور تشدید مالیات بیشتر، تفاوت زبان مادری و سیاست های کشور است. در ایتالیا، به عنوان مثال، اجاره ماشین مورد نیاز است را به چشم پوشی از آسیب برخورد.

علاوه بر این، قیمت های نهایی کارگزاران به مشتریان مات به شرکت کرایه ماشین می باشد. این شرکت ارائه نرخ به کارگزار، که پس از اختصاص یک نرخ خرده فروشی بر اساس شرایط فعلی بازار است. در حالی که سود شرکت اجاره ثابت است، کارگزار دارای انعطاف پذیری بسیار بیشتری برای تنظیم – و سود.

وضعیت کارگزار در اروپا نشان میدهد که چگونه بازار باید یک راه تحکیم خود به خود، گاهی اوقات ineloquently. اما با حرکت های اخیر توسط هرتز، چیز و شرکت، در اروپا در یک مسیر به یک فرم سنتی تر از تثبیت شده است.

عماد خالدی، مدیر عامل شرکت از اروپا خودرو، ارائه دهنده خدمات وابسته به ایالات متحده سفر به اروپا، معتقد استحکام بیشتر در اروپا اجتناب ناپذیر است. «آنچه که امروز اتفاق می افتد که در ایالات متحده خواهد شد فردا در اروپا اتفاق می افتد،” او می گوید.

بله، تثبیت قطعا افزایش می دهد شبح از بین بردن انتخاب مصرف کننده و افزایش قیمت، تنها کمیسیون تجارت فدرال بپرسید. اما آن را نیز در مورد استاندارد از سیاست ها، کیفیت یکنواخت و توانایی بیشتری برای جبران نگرانی های مشتری به ارمغان می آورد. و اجازه دهید آن صورت – حاشیه سود عادلانه می رود راه طولانی به خدمات به مشتریان سفرآلامو بهتر است.

safaralamo بازدید : 46 چهارشنبه 17 خرداد 1396 نظرات (0)

مزیت علامت تجاری اجاره خودرو

مزیت اجاره خودرو را (AEZ) تصمیم گرفته است تا در یک مسیر جدید برای مزیت آن و مارک های E-Z اجاره-A-خودرو. هر دو مارک آرم جدید، وب سایت به روز شده، و برنامه های جایزه جدید از ویژگی های.

برنامه جدید جوایز مزیت AEZ را ارائه می دهد مزایای برای شرکت ها، کسب و کار، اوقات فراغت مسافران و آژانس های مسافرتی. کاربران برای جوایز خاص بعد از هر اجاره ماشین ، از جمله گاز پیش پرداخت، استفاده از GPS، تلفات عبور می کند، یا خطوط خدمات اختصاص داده شده در مقابله با اجاره خودرو در انزلی نزدیک تر خواهد شد.

مزیت نیز در حال توسعه یک برنامه تلفن همراه است که کمک خواهد کرد که ساده معاملات، آن را با توجه به راه اندازی بعد در سال 2017، با توجه به شرکت می باشد.

“ما در مزیت در مورد نام تجاری جدید ما بسیار هیجان زده هستند، گفت:” آندریا پیترز، مدیر بازاریابی. “این نشان دهنده جهت و کیفیت ارائه می کند که مشتریان کسب و کار و اوقات فراغت سفر آمده اند تا از ما انتظار می رود. به علاوه، آن هویتی که شرکت ما به آینده حمل است. ”

مزیت نام تجاری شریک E-Z کرایه ماشین نیز تحت تغییر علامت تجاری. این شرکت یک آرم جدید رنت ماشین طراحی شده، یک وب سایت کاربر پسند تر، و نونما برنامه پاداش است.

safaralamo بازدید : 46 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

مزیت اجاره خودرو از مجموعه سفرآلامو

مزیت کرایه یک خودرو را (AEZ)، اپراتور از مزیت ها و E-Z اجاره A-CAR، شریک اول سفرآلامو برای “بیایید خارج وجود دارد!” ابتکار عمل آن است.

به تازگی راه اندازی، این ابتکار ایجاد شده است برای الهام بخشیدن به دگرباشان جنسی + مسافران را به کاوش مقصدهای و به دنبال حوادث در سراسر جهان است.

“در حالی که به طور گسترده ای تبلیغ که دگرباشان جنسی جهانی + سفر بازار سالانه در بیش از 200 میلیارد $ بیایید خارج وجود دارد ارزش! نه تنها مقصدهای و وقایع را انتخاب کنید شناسایی سراسر جهان است که مسافران الهام بخش برای بازدید – آن را نیز به قدرت خرید جمعی از این بازار را به نفع خود جامعه مهار از طریق مذاکره تخفیف منحصر به فرد و / یا دسترسی به تجارب VIP ارائه شده توسط انتخاب شرکای سفر شرکت ها، گفت: “استیو Rohrlick، افسر رویایی ارشد سفرآلامو.

به عنوان بخشی از این طرح، کرایه ماشین یک تخفیف 15٪ در کمترین قیمت کرایه ماشین در دسترس زمانی که کاربران سفرآلامو آنلاین کتاب با استفاده از کد ارائه سفرآلامو

“تعهد AEZ را به جامعه اثبات است، گفت:” Rohrlick. “مقر اصلی آن در اورلاندو، AEZ اتومبیل به خانواده های فوری و شرکای داخلی قربانیان پالس ارائه شده است. رهبری AEZ و تعهد به جامعه رنت ماشین کاران به عنوان مثال برای مارک های دیگر در سراسر جهان است. ”

“مزیت اجاره ماشین  سفرآلامو اولین بیایید خارج وجود دارد! شریک، گفت:” اسکات ها Davido، رئيس جمهور از AEZ. “ما مشتاقانه به یک رابطه است که جامعه حمایت و الهام بخش سفر برای سال آمده است. در مقابل کسب و کار ، خدمت به این بخش رو به رشد بازار را حس می کند مالی و همچنین اجتماعی برای هر شرکت. ما از شرکت های دیگر تشویق به شرکت و با ما در حمایت از سفرآلامو است بیایید خارج وجود دارد! ابتکار عمل. “

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 1,310
  • بازدید سال : 14,085
  • بازدید کلی : 53,810