loading...
اجاره ماشین
safaralamo بازدید : 38 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

بودجه رنت ماشین آلامو در رسانه های اجتماعی

 

نامزدی آزمایشگاه، شرکت فن آوری و داده ها، یک لیست از ایالات متحده شرکت های اجاره ماشین بالا بر اساس عملکرد رسانه های اجتماعی خود را در فیس بوک و توییتر و همچنین کلمه از مکالمات دهان منتشر کرده است.

داده متشکل از EVALUE رسانه های اجتماعی ابزار اندازه گیری نامزدی آزمایشگاه و TalkTrack، یک منبع اندازه گیری دهان به دهان (WOM) مکالمات را از کلر پری گروه، یک شرکت آزمایشگاه نامزدی.

با توجه به داده EVALUE، بالای 10 شرکت های اجاره خودرو در فیس بوک هستند: آلامو اجاره ماشین، اجاره صرفه جو خودرو، اینترپرایس، هرتز شرکت، دلار اجاره ماشین، EZ اجاره A-CAR، چیز کرایه ماشین، فاکس اجاره ماشین، بودجه اجاره اتومبیل و اجاره خودرو ملی.

10 شرکت های کرایه ماشین توییتر شامل: بودجه اجاره اتومبیل، چیز اجاره اتومبیل، صرفه جو  دلار اجاره ماشین، هرتز شرکت، اجاره PAYLESS CAR، اینترپرایس، car2go در، فاکس اجاره ماشین، و Silvercar .

“با شرکت های کرایه خودرو به شدت متکی به مصرف کننده تحقیقات آنلاین و بررسی، استراتژی های پاسخ برای موفقیت آنلاین خود را حیاتی هستند، گفت:” برایان سگال، مدیر عامل شرکت آزمایشگاه نامزدی. “کانال های رسانه های اجتماعی به عنوان منبع به به برای مشتریان به صدای نظرات و نگرانی های خود را، بنابراین چگونه این علامت های تجاری به این سوالات پاسخ می تواند یک عامل کلیدی در رانندگی درآمد. “

 

رنت ماشین

 

در فیس بوک، آلامو کرایه یک خودرو را برای اولین بار با بالاترین نمره کلی EVALUE با توجه به داده قرار می گیرد و گل بالاترین نامزدی از گروه،. راهنمایی پست آلامو ترکیب تعطیلات از راهنماهای تور حرفه ای و راهنمایی در مورد آنچه به بسته بندی، و همچنین فیلم ها از مشتریان که از شرکت اجاره کرده اند، که تولید تعامل فن بسیار عالی است. هرتز شرکت، اگر چه قرار دادن کلی چهارم، افتخار بالاترین نمره ضربه، در حالی که تجربه بزرگترین رشد فن بیش از مدت زمان اندازه گیری شد.

در توییتر، اجاره اتومبیل بودجه اول با بالاترین نمره کلی EVALUE و نامزدی قرار می گیرد.  آویس دوم با بالاترین تعداد اشاره به ازای هر 1000 طرفداران قرار گرفت، با توجه به داده ها.

برای کلمه آنلاین از دهان (WOM) مکالمات، شرکت های اجاره خودرو بالا شامل اینترپرایس رنت ماشن، هرتز شرکت، اجاره بودجه اتومبیل، اجاره اتومبیل آویس، آلامو اجاره ماشین، و اجاره صرفه جو خودرو. شرکت با توجه به کلر پری گروه به دست آورده 41 درصد از داده ها TalkShare.

علاوه بر این، این شرکت پیدا شده است 32٪ از مکالمات آنلاین اجاره اتومبیل شامل یک نوع رسانه بازاریابی مرجع / دیجیتال مانند اشاره به کانال های رسانه های اجتماعی و وب سایت های تجاری.

“همانطور که ما در حال دیدن با شرکت های اجاره خودرو، مکالمات آنلاین می توانید مکالمات آنلاین و بالعکس رانندگی، گفت:” سگال. “این یافته ها در تحقیقات ما نشان می دهد که شرکت باید در هر دو رسانه تمرکز، آنلاین و آفلاین، برای ادامه ساخت مکالمه در اطراف نام تجاری خود را. با ایجاد یک تجربه مشتری مثبت را از طریق عوامل مانند استراتژی پاسخ عالی، مارک های اطمینان از رشد مکالمه در نهایت تقویت فروش و رزرو

safaralamo بازدید : 40 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره ماشین برقی در تهران

 

ارائه دهنده اجاره خودرو مشترک برای رانندگان بر روی تقاضا مانند بارگذاری و Lyft، در حال گسترش است در تهران.

وسایل اجاره ماشین به اشتراک گذاشته Evercar را بر اساس ساعات به عنوان کم 5 $ در هر ساعت در دسترس به جامعه راننده آن است. این هزینه را پوشش می دهد تمام هزینه های عملیاتی، از جمله مسافت پیموده شده نامحدود، سوخت و تعمیر و نگهداری، بیمه، و تمیز کردن، با توجه به سفر آلامو می باشد.

بر خلاف دیگر برنامه ها، شرایط قیمت و خدمات Evercar است آن را به تمام رانندگان، از جمله افرادی که در غیر این صورت برای برنامه های به اشتراک گذاشته شده خودرو مشابه واجد شرایط و یا قادر به دست آوردن یک وام یا اجاره به استفاده از وسیله نقلیه خود را در دسترس، می گوید سفر آلامو.

“وسایل نقلیه الکتریکی به اشتراک گذاشته شده نشان دهنده آینده رنت ماشین  و با Evercar، ما این امکان را برای عملا همه برای شرکت در که در آینده امروز، گفت:” مایکل Brylawski، مدیر عامل شرکت Evercar. “پلت فرم ما برای وسایل نقلیه مشترک برای رانندگان بر روی تقاضا ایده آل است چرا که به ما کمک می کند تا از گسترش هزینه خرید و نگهداری یک خودرو در حالی که در همان زمان ارائه رانندگان با جامعه از آموزش به اشتراک گذاشته و پشتیبانی که کمک می کند تا آنها را به حداکثر رساندن درآمد خود را.”

در لس آنجلس در سال 2015 راه اندازی، سرویس Evercar در حال حاضر شامل یک ناوگان از 43 وسایل نقلیه مشترک در جوامع چند در تهران از جمله مرکز شهر، غرب، INGLEWOOD،

این شرکت قصد دارد به گسترش در تهران، با تامین مالی در دسترس برای به دست آوردن تا 1000

کرایه ماشین  جدید در ماه های آینده.

“ثبت نام درایور جدید ما به سرعت در حال رشد است، گفت:” Brylawski. “هر هفته ما صدها رانندگان در تهران استفاده برای پیوستن به جامعه Evercar، که به ما می گوید که ما در حال ارائه خدمات بسیار مورد نیاز به جوامع ما در خدمت و محیط زیست است که آنها را احاطه کرده است. ”

یک شاخه فرعی چشم انداز ناوگان، Evercar در لس آنجلس مستقر است، با دفاتر اضافی در تهران. چشم انداز ناوگان است چشم انداز ریج و همکاران، سفرآلامو سرمایه گذاری مستقر در بولدر حمایت می شود.

safaralamo بازدید : 97 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

خدمات اجاره ماشین برای رضایت مشتری

 

رضایت مشتری با فروشنده سرویس  اجاره ماشین کاهش برای اولین بار در شش سال، با توجه به J.D. قدرت 2016 ایالات متحده خدمات سفرآلامو صفحه اول (CSI) مطالعه.

کاهش رضایت این سال، که می آید بر روی پاشنه از تعداد رکورد به یاد می آورد، از مشتریان  اجاره خودرو احساس که فروشندگان از چنین سطحی از توجه به یاد کار به عنوان آنها به نگهداری غیر فراخوان و تعمیرات انجام نمی دهد ناشی می شود.

اقدامات مطالعه رضایت مشتری با خدمات در یک مرکز دلال شدن franchised در برای تعمیر و نگهداری و یا تعمیر کار در میان صاحبان و مستاجران از یک تا پنج وسایل نقلیه  رنت ماشین ساله.

با توجه به ترافیک بزرگراه دولت ملی ایمنی (NHTSA)، بیش از 51 میلیون دستگاه خودرو در سال 2015 فراخوان شدند. به عنوان افزایش تعداد فراخوان، رضایت مشتری با خدمات فراخوان قطره به 781 در مقیاس 1000 نقطه در سال 2016، از 789 در سال 2015.

در مقایسه، رضایت در میان مشتریان با میانگین سرویس غیر فراخوان 809 در سال 2016، با توجه به مطالعه است.

 

اجاره ماشین

در مقایسه با مشتریان داشتن کار غیر فراخوان انجام، آن کار به یاد داشتن انجام می شود، کمتر احتمال دارد به وسیله نقلیه خود بازگشتند تا آنها را پاک کن و با همان تنظیمات به عنوان زمانی که آنها آن را در آورده است. آنها همچنین کمتر احتمال دارد به توسط دلال پس از تماس گرفته شود می خدمات کرایه ماشین کامل است.

“در حالی که ممکن است وسوسه انگیز برای نمایندگی مجاز و به تمرکز بیشتر بر تعمیر و یا تعمیر و نگهداری کار، به یاد مشتریان نشان دهنده هم یک فرصت و یک خطر برای نام تجاری و فروشنده، گفت:” کریس ساتن، معاون رئيس جمهور، ایالات متحده عمل خرده فروشی خودرو در J.D. قدرت. “نیاز به ثبات در تجربه خدمات وجود دارد، صرف نظر از دلیل برای بازدید. عدم ثبات، به خصوص برای کار به یاد بیاورید، می توانید ادراکات مشتریان از نام تجاری آسیب برساند و احتمال تاثیر منفی خود را به توصیه و خرید مجدد نام تجاری سفرآلامو “.

safaralamo بازدید : 56 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

سفرالامو اجاره ماشین در ایسلند

سفرآلامو اجاره ماشین را در ایسلند با باز کردن یک محل وابسته در فرودگاه بین المللی کفلاویک راه اندازی شد.

این محل جدید در شهرستان پایتخت ایسلند از ریکیاویک کمک می کند تا مکس اجاره خودرو را ادامه گسترش آن در اروپا است.

“ما خیلی هیجان زده به یک وابسته به بزرگ برای این کشور شگفت انگیز در بر داشت، گفت:” جوردی ریورو، افسر محصول رئیس مکس است.

Guoni Gunnarsson از، مدیر از محل های وابسته، گفت: “ما واقعا هیجان زده شروع به کار با بچه ها مکس.”

“ایسلند یک کشور است که یک رهبر مخرب بوده است، از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است، گفت:” خاویر گارسیا، افسر ارشد توسعه کسب و کار مکس است. “برای MEX رنت ماشین را، این مهم به حضور در چنین کشوری زیبا و عجیب و غریب و قادر به تبادل ایده های مترقی.”

safaralamo بازدید : 47 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

مشاور رنت ماشین سفرالامو

سفرالامو آنلاین جهانی پلت فرم اجاره ماشین ، انتصاب علامت گذاری به عنوان شواب به عنوان مشاور ارشد خود را اعلام کرده است.

شواب به عنوان مدیر اجرایی اتحاد ستاره، یک شبکه هوایی جهان، از سال 2012 تا سال 2016. در زمان تصدی خود خدمت کرده است، شواب و تیم او در ایجاد در خانه فن آوری به اعضای خود را قادر به یکپارچه سازی و عمل با هم در سراسر فن آوری های مختلف متمرکز شده است.

قبل از پیوستن به اتحاد ستاره در سال 2012، شواب بسیاری از مواضع در صنعت هواپیمایی برگزار شد. اخیرا، او مسئول فعالیت های اتحاد در هواپیمایی متحده، که در آن او به عنوان معاون رئيس جمهور ارشد اتحاد خدمت کرده است. پیش از این، او نیز سمت مدیریت کرایه ماشین خطوط هوایی ایالات متحده و خطوط هوایی آمریکا برگزار می شود.

“انتصاب مارک به سفرالامو به اجاره خودرو ارمغان می آورد فراوانی از تجربه است که ارزشمند به سفرالامو و توسعه آینده ما ثابت خواهد کرد، گفت:” مایک McGearty، مدیر اجرایی سفرالامو است. “ما به دنبال به جلو به مارک پیوستن سفرالامو به عنوان مشاور ارشد و حمایت از تیم رهبری با هدایت روشنگری به عنوان کسب و کار همچنان به رشد و افزایش قابلیت کسب درآمد فرعی از شرکای ما.”

“سفرالامو ارائه می دهد شرکای آن محصول قابل توجه است که توسط یک تیم استثنایی از مردم حمایت، گفت:” شواب. “با ارائه خطوط هوایی پیشرو در جهان و شرکت های مسافرتی با یک راه حل تکنولوژی حمل و نقل رنت ماشین پایان به پایان، این شرکت به طور قابل توجهی بیش از تعداد سال گذشته رشد کرده است. سفرالامو دارای یک نقشه راه روشنی برای رشد مداوم، که من مشتاقانه منتظر کمک می کنند. “

safaralamo بازدید : 43 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

آزمایش رنت ماشین

به گزارش نیویورک تایمز، پیتسبورگ را آغاز کرده است

به ارزیابی مجدد ارتباط آن با بارگذاری اجاره خودرو خود رانندگی این شرکت شده است در شهرستان تست، ادعا سوار نقطه شرکت در چند وعده های داده شده به مسئولان شهرستان و شهردار بیل Peduto پشت پا زد.
از آنجا که شروع آزمایش در ماه سپتامبر، حال بارگذاری ظاهرا آغاز شارژ برای سواری است که در ابتدا به عنوان آزاد تن به تن شد. همچنین پشتیبانی نرم افزار در شهرستان برای کمک هزینه اجاره ماشین و حمل و نقل فدرال $ 50 میلیون خارج خواهند شد. بارگذاری نیز شغل آن را برای یک محله مبارزه با مسیر تست مستقل آن وعده داده شده ایجاد نشده است.
همچنین گزارش می دهد که خودروهای بدون راننده حال بارگذاری است در برخورد اشتباه راه و دیگر حوادث درگیر شده است، با توجه به گزارش کوارتز بوده است.


بارگذاری شده است با استفاده ولوو XC90 suv ها اواسط اندازه و خودروی سواری و سبک فورد فیوژن مجهز به دوربین 3D، GPS، و یک سیستم لیدار که با استفاده از لیزر برای تشخیص اشیاء.
safaralamo بازدید : 39 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

سفرآلامو مجموعه عظیم رنت ماشین

سفرآلامو  ارائه شده است اجاره تبلت در شرکت اجاره خودرو  و بودجه اتومبیل مکان اجاره در ایالات متحده،

مشتریان قادر به اجاره قرص برای $ 21.99 در هر روز در محل فرودگاه، از جمله در آتلانتا، شیکاگو، لس آنجلس، نیویورک و سان فرانسیسکو. اجاره قرص همچنین در برخی از امکانات خارج از فرودگاه در دسترس هستند.

اجاره شامل دیوار و ماشین شارژر، و با تا 30 دقیقه از تماس های بین المللی یا 60 دقیقه از تماس های داخلی در روز مواجه نگردند. ویژگی های دیگر عبارتند پوشش شبکه 4G LTE و کانون فای برای حداکثر پنج دستگاه.

اجاره ماشین ما آن را آسان، راحت و مقرون به صرفه تر برای مسافران را به ماندن متصل، گفت:” جو فرارو، رئيس جمهور از بودجه آویس گروه آمریکا. “این راه دیگری است که ما قرار داده مشتری برای اولین بار به ارائه محصولات و خدمات که موجب افزایش تجربه سفر است.”

safaralamo بازدید : 42 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره ماشین کامیون

اجاره ون های لوکس

شرکت Truck Rental یک محل جدید در جنوب ایندیانا در شهرستان آلبانی جدید باز کرده است.
شاخه جدید آلبانی چهارم شرکت نوع کامیون محل اجاره در کنتاکی و ایندیانا جنوبی است.

اجاره خودرو

“ما را دیده ام که افزایش مداوم در کسب و کار در محل موجود ما در لوئیزویل، و بازخورد از مشتریان ما در منطقه ساخته شده آن را حتی بیشتر روشن است که این یک بازار محروم بود، گفت:” جسی ریچاردسون، که به تازگی به شرکت گروه کامیون ارتقا یافت مدیر در کنتاکی و ایندیانا جنوبی.
3000 فوت مربع امکانات جدید آلبانی ارائه می دهد طیف وانت باری، کامیون جعبه، و دو قابلیت وانت برای هر دو کسب و کار و استفاده شخصی. این است که به شرکت واقع با یک دفتر شعبه روزانه اجاره اینترپرایس.

شاخه جدید آلبانی 07:00-17:00 دوشنبه تا جمعه و 9 صبح تا ظهر روز شنبه باز است.

safaralamo بازدید : 71 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

رنت ماشین در فرودگاه بین المللی امام خمینی

فرودگاه بین المللی امام خمینی خواهد ساخت تاسیسات بازگشت اجاره ماشین ، با توجه به گزارش های تلسا جهانی آغاز خواهد شد.

فرودگاه های بین المللی امام خمینی بهبود اعتماد بر اساس این گزارش مورد تایید قرارداد 26 میلیون $ برای پیمانکاران کراسلند سنگین به ساخت این تاسیسات،.

این پروژه، که از طریق اوراق قرضه تامین می شود، باید 18 ماه طول بکشد، جف هاف، معاون مدیر فرودگاه ها از مهندسی و امکانات، تلسا جهانی گفت.

پس از اتمام، امکانات جدید رنت ماشین را، از ویژگی های 480 فضای پارکینگ عمومی تحت پوشش، یک طبقه بتنی در سطح سوم، رمپ های دسترسی و آسانسور و همچنین پله با توجه به مقاله. شرکت های اجاره خودرو از مکان فعلی خود را در سطح پایین تر به سطح دوم نقل مکان.

safaralamo بازدید : 42 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

سفرآلامو  همکاری با آژانس های مسافرتی

سفرآلامو توجه خود را برای اولین بار در حرفه ای سفر متمرکز کرده است. این انگیزه با هدف معرفی آژانس های مسافرتی و رنت ماشین و مشتریان خود را به کسب و کار فرودگاه اجاره ماشین های سفرآلامو آغاز کرده است.

در ماه مارس، آئودی اعلام کرد که در نظر دارد تا به طور کامل به دست آوردن سفرآلامو به گسترش راه حل های تحرک دیجیتال و خدمات است. این وب سایت در حال حاضر با اجاره ماشین عروس نیز در هر مکان در حال خدمت است.

به گفته این شرکت، سفرآلامو در حال حاضر با ارائه و کرایه ماشین مزایای برای کمک به آژانس های مسافرتی و مشتریان خود:

• نمایندگی خواهد شد با کمیسیون دو بالغ بر ۱۲ درصد از درآمد برای رزرو کامل بین ۱ ژوئن سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ژانویه ۳۱ پاداش.
• برای استفاده شخصی، آژانس های مسافرتی را به یک نرخ ۴۹ $ در تمام نقاط (توسط ۸/۳۱/۱۷ کتاب، درایو های ۱۲/۳۱/۱۷) دریافت، به جز منهتن و بروکلین
• صفحه فرود فقط برای حرفه ای سفر زندگی می کنند در تاریخ ۱ ژوئن رفت.

سفرآلامو از لحاظ فلسفی با آژانس مسافرتی مدرن تراز وسط قرار دارد چرا که هر دو به ارائه مسافر مدرن با لمسی بالا و تجربه بدون هیچ زحمتی رایگان متعهد، گفت:” کهربا Quist، مدیر بازاریابی ارشد رونیکا رنت امید ما این است را به شما معرفی حرفه ای سفر بیشتر به اجاره خودرو به طوری که آنها از تفاوت آن می تواند برای مشتریان فهیم ترین آنها را آگاه هستیم.”

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 1,309
  • بازدید سال : 14,084
  • بازدید کلی : 53,809