loading...
اجاره ماشین
safaralamo بازدید : 46 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

توسعه اجاره ماشین در یونان

شرکت های بین المللی رنت ماشین سبز حرکت گسترش شبکه خود در یونان با افتتاح اخیر نزدیکی فرودگاه بین المللی کالاماتا ادامه داده است.

این محل جدید در راه رفتن فاصله از ترمینال فرودگاه اصلی.

سبز حرکت آغاز به کار در یونان در سال 2014. اجاره ماشین آغاز شده در انگلستان، سبز حرکت است به 30 کشور در سراسر جهان گسترش یافته است. شرکت متخصص در ارائه وسایل نقلیه دی اکسید کربن پایین تر است.

safaralamo بازدید : 46 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

مرکز اجاره خودرو فرودگاه

منچستر-بوستون فرودگاه منطقه نیوهمپشایر ساخت و ساز در یک مرکز ماشین جدید $ 6 میلیون اجاره ماشین است که قرار است در ماه می سال 2016 افتتاح با توجه به گزارش توسط رهبر اتحادیه آغاز خواهد شد.

این مرکز 10700 فوت مربع شش شرکت های رنت ماشین در فرودگاه در خدمت خواهد شد و در سراسر از ترمینال واقع، می گوید این گزارش. حرکت خلاف ماشین اجاره فضای بیشتری در ترمینال محل استقرار و ایستگاه های شارژ ایجاد کنید.

مرکز جدید خواهد شد توسط روزانه 2.25 $ هزینه که شرکت های اجاره خودرو از مشتریان جمع آوری در فرودگاه بودجه، توماس Malafronte، مدیر فرودگاه دستیار توسعه خدمات هوایی، رهبر اتحادیه گفت

safaralamo بازدید : 45 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

افزایش بودجه رنت ماشین

سفرآلامو ، یک اماراتی کرایه اتومبیل و خدمات کرایه تاکسی پلت فرم، فرم به پلت فرم اجاره اتومبیل خود افزوده است که بودجه اجاره ماشین .

“هر دو شرکت کرایه اتومبیل و مشتریان ما در داشتن خدمات اجاره خودرو در ایران اصرار شده است، گفت:” چاندرا Moulli، مدیر عامل شرکت سفرآلامو. “و پس از توزین گزینه، ما تصمیم به اضافه کردن باجت به پورتال ما به طور خاص با تمرکز بر مقصدهای ایران است.”

این علاوه بر است با توجه به شرکت انتظار می رود برای خدمت به مشتریان کرایه ماشین سفر به بیت المقدس، حیفا، تل آویو، ناصره، نتانیا و تمام شهرداری های مهم دیگر در داخل ایران.

“هدف ما این است که اطمینان حاصل شود که تمام مشتریان سفر به ایران می توانید خدمات رنت ماشین مناسب و ارزان نه تنها از بودجه اجاره اتومبیل در ایران دسترسی داشته باشید، اما بسیاری از ارائه دهندگان خدمات دیگر ارائه خدمات خود را در این کشور، گفت:” Yuvaraj، مدیر بازاریابی سفرآلامو. کام.

سفرآلامو کمک می کند تا مشتریان دریافت نقل قول اجاره اتومبیل بیش از پلت فرم وب خود را برای انواع وسایل نقلیه اعم از اقتصاد، استاندارد، متوسط ​​و اتومبیل های لوکس

safaralamo بازدید : 52 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

افتتاح 100 محل رنت ماشین سفرآلامو

سفرآلامو اجاره ماشین را باز از محل اجاره 100 را اعلام کرده است.

در سال 2015، فاکس 36 نقطه در سراسر جهان راه اندازی شد. در حال حاضر، سفرآلامو عمل در 28 کشور و منطقه، از جمله ایالات متحده است.

سفرآلامو ادامه خواهد داد برای اضافه کردن مکان های بیشتر وابسته در ایالات متحده، اروپا و آسیا و اقیانوس آرام در سراسر 2016.
“ما بسیار هیجان زده به اعلام محل 100 ما، گفت:” شان Busking، افسر ارشد عامل فاکس کرایه یک خودرو را است. “ما می خواهیم مشتریان فاکس در سراسر جهان قادر به لذت بردن از همان کیفیت و تجربه با نام تجاری فاکس در هر کجا که سفر می کند. همانطور که ما همچنان به گسترش رد پای ما را به عنوان یک رهبر در اجاره خودرو ارزش عمیق، رشد ما اجازه می دهد تا ما را به حفظ بهترین شرکای کسب و کار از سراسر جهان که مانند فاکس، در رشد تمرکز و علاقه مند در برنامه توزیع و بازاریابی جدید برای رسیدن به در حال رشد سریع بازارهای اوقات فراغت توریستی. “

safaralamo بازدید : 38 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

تعطیلات دسترسی اینترنت اجاره ماشین افزایش میابد

تعطیلات دسترسی به اینترنت، یک کارگزار مسافرتی، اعلام کرده است 300٪ در سال بیش از سال افزایش در درآمد ناخالص از کسب و کار اجاره ماشین آن است. این در درجه اول از شبکه های جهانی خود مشارکت اتصال مستقیم هدایت می شود.

به عنوان یک نتیجه از رشد خود را در بخش اجاره ماشین ، دسترسی به اینترنت است، برای اولین بار، با توجه به تاسیس شرکت یک تیم جدید به طور انحصاری به کسب و کار اجاره ماشین خود اختصاص داده شده،.

“دسترسی به اینترنت است مشارکت اجاره خودرو اتصال مستقیم در بیش از 100 کشور مختلف، و مشتریان توزیع ما فراهم دسترس در زمان واقعی و قیمت که تنها یک خریدار با حجم بالا می تواند به ایمن، گفت:” فاضلاب Ofir کوهن، معاون اجرایی رئيس جمهور از توسعه استراتژیک برای دسترسی به اینترنت تعطیلات. “من فکر می کنم نتایج بهبود یافته بخش اجاره اتومبیل ما برای خود صحبت می کنند. محصولات بیشتر که دریافت از طریق کانال های ما به فروش می رسد، بیشتر شرکت های کرایه خودرو پی بردن به ارزش که ما می توانیم به کسب و کار خود را. ”

در حال حاضر، تعطیلات دسترسی به اینترنت است مشارکت با هرتز، چیز بودجه گروه، Sixt به و شرکت نوع منابع (شرکت، آلامو، و ملی). دسترسی به اینترنت نیز نهایی معاملات با سفرالامو ، مزیت اجاره ماشین، E-Z اجاره اتومبیل و دلار صرفه جو گروه خودرو، می گوید این شرکت است.

به عنوان بخشی از طرح خود برای افزایش کسب و کار در بخش اجاره اتومبیل، تعطیلات دسترسی به اینترنت Konni مارشال به عنوان معاون رئيس جمهور جدید خود را از توسعه کسب و کار برای رنت ماشین منصوب کرده است. قبلا با هرتز Corp. برای 27 سال، مارشال به ارمغان می آورد دانش از هر دو اوقات فراغت و مدیریت مشتری شرکت در اجاره خودرو.

علاوه بر این، Yoseph Parpara، که به عنوان رئیس توسعه اتصال دسترسی به اینترنت و ادغام شرکت های شخص ثالث از سال 2003 خدمت کرده است، در حال حاضر توسعه فن آوری کرایه اتومبیل سازمان سر. به طور خاص، Parpara اتصال، توسعه دهندگان و کارکنان تضمین کیفیت در رنت ماشین با توجه به شرکت مدیریت،.

“بخش کرایه ماشین از دسترسی به اینترنت در سال گذشته منفجر شد، و با یک تیم جدید تخصصی و تمرکز افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد ما می توانیم رشد ما در 2016 سه برابر نیست دوباره وجود دارد، گفت:” مارشال.

safaralamo بازدید : 75 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

اجاره خودروهای ون

وسایل نقلیه مورد استفاده 0.4 درصد در ارزش در آوریل با توجه به کتاب سیاه افزایش یافته است، به عنوان خریداران افزایش ارزش اتومبیل کوچکتر، که شروع به تمسخر چند سال افت سنگین تر،.

تمام اجاره ماشین ها در ارزش 0.7٪ در مقایسه با کامیون ها، که شاهد افزایش 0.3٪ افزایش یافته است. وسایل نقلیه از مدل سال 2011-2015 16.9 درصد در ارزش از یک سال پیش سقوط کرد.

“واضح است که ما یک بهار قوی تر از حد انتظار در این سال بود، به خصوص در مقایسه با این چند فصل بهار، گفت:” آنیل گویال، معاون رئيس جمهور ارشد کتاب سیاه از ارزش گذاری خودرو و تجزیه و تحلیل. “ما بسیاری از قدرت در سال جاری نسبت به ارزش های کرایه ماشین های کوچکتر است که کاهش ارزش قابل توجهی در چند سال گذشته تجربه کرده اند و به احتمال زیاد به عنوان یک معامله به بسیاری از خریداران در حال حاضر مشاهده شده است.”

شش نفر از 22 بخش به اجاره خودرو کتاب سیاه در ارزش در آوریل مستهلک، از جمله حق بیمه رنت ماشین اسپرت، کامیون جمع و جور، با اندازه کامل لوکس CUV / SUV، وانت با اندازه کامل، تقاطع ساب کامپکت و CUVs ساب کامپکت لوکس. از آن دسته خودرو، تمام سایز لوکس CUV / SUV بخش ترین استهلاک، 0.5 درصد بود.

کامیون اندازه کامل 0.4٪ به 17424 $ مستهلک اند، در حالی که کامیون جمع و جور 0.3 درصد در ارزش به 9878 $ در ماه گذشته کاهش یافته است. وانت با اندازه کامل 0.4 درصد افزایش به 22223 $، در حالی که وانت کوچک 0.7٪ تا 18911 $ افزایش یافته است. جمع و جور suv در 12،578 $ مسطح بودند.

safaralamo بازدید : 47 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

سفرآلامو خریدار اجاره خودرو دانمارکی

سفرآلامو گروه کسب فرانشیز دانمارکی خود، یکی از بزرگترین آن از نظر درآمد اعلام کرده است.

پس از کسب فرانشیز ایرلندی آن در سال 2016، سفرآلامو شتاب گسترش شبکه شرکت خود را از 10 به 11 کشور و اجاره ماشین و کامیون ها و کامیون رد پای تقویت، با توجه به شرکت می باشد.

سفرآلامو دانمارک دارای یک شبکه در سراسر کشور 40 شعبه در سراسر دانمارک، هم به صورت محلی و در تمام فرودگاه های بزرگ. این شرکت به اجرا ناوگان اجاره متوسط ​​در بیش از 6000 وسایل نقلیه کرایه ماشین ، کامیون، وسایل نقلیه و متخصص پوشش. این یک پایگاه مشتری از هر دو اوقات فراغت و مشتریان B2B. در سال 2016، سفرآلامو دانمارک تولید درآمد 60 میلیون یورو، با توجه به سفرآلامو گروه.

“ما بسیار خوشحال به استقبال سفرآلامو دانمارک به عنوان جدیدترین اجاره خودرو کشور شرکت های بزرگ ما هستند، گفت:” کارولین Parot، مدیر عامل شرکت سفرآلامو گروه. “با هم با تیم مدیریت موجود، هدف ما برای حمایت از ادامه رشد کسب و کار و برای رسیدن به هم افزایی با دیگر کشورهای شرکت ما. ما همچنین یاد میگیرد که چه می توان در بخش های جدید بازار مانند موقعیت بازار سفرآلامو دانمارک در میان شرکت های سرگرمی و تولید توسعه یافته به دست آورد. فقط چهار ماه پس از خرید فرانشیز ایرلندی ما، ما را به مرحله بعد در طرح کسب پویا ما، ما اجازه می دهد به تقویت رهبری ما، با در چشم 2020 جاه طلبی ما است. ”

“ما یک شریک زندگی بلند از نام تجاری سفرآلامو و ما بسیار افتخار برای تبدیل شدن به بخشی از گروه هستند، گفت:” مسیحی ری، مدیر عامل شرکت سفرآلامو دانمارک. “از سال 1954، سفرآلامو دانمارک تا به حال تنها تمرکز خود را بر ارائه بهترین و قابل اطمینان ترین رنت ماشین / ون کالا اجاره ممکن است در دانمارک. تبدیل شدن به یک کشور شرکت های بزرگ نه تنها باعث تقویت توانایی ما برای ادامه آن، اما آن را نیز به ما می دهد پلت فرم های فنی بسیار قوی تر برای توسعه محصولات تحرک جدید و نوآورانه برای بهره مندی از تمام مشتریان دانمارکی و بین المللی ما در آینده است. “

safaralamo بازدید : 61 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

مشتریان اجاره خودرو در بلغارستان

بر اساس در بلغارستان، بالا کرایه یک خودرو را هدف قرار داده است 150،000 مشتریان منحصر به فرد. با بیش از 14 سال تجربه در صنعت اجاره، آن را تا بیش از 1200 اتومبیل های جدید در ناوگان خود را.

در حال حاضر، بالا کرایه ماشین یک خودرو را دارای 15 دفتر در بلغارستان و باعث می شود تحویل به فرودگاه اصلی در منطقه بالکان.

سال گذشته، بالا کرایه یک خودرو را آغاز ارائه خدمات تضمین شده است. این شرکت تضمین می ساخت و مدل مشتری می خواهد به اجاره ماشین با مشخصات خودرو های اضافی – ساخته شده در GPS، نوع سوخت، نوع خاصی از موتور، و سطح تجهیزات.

در سال 2015، این شرکت آغاز شده ارائه برقی رنو توئیزی. و بالکان – – ارائه می دهد که ترکیبی و وسایل نقلیه الکتریکی مانند تویوتا Yaris ترکیبی، رنو توئیزی، و فورد فیستا اکوبوست در حال حاضر، بالا رنت ماشین را تنها شرکت در بلغارستان است.

در این سال، بالا اجاره خودرو را بلغارستان یک نام تجاری کم هزینه است. با توجه به شرکت، 3 تا 6 اتومبیل ساله که به خوبی نگهداری – نام تجاری LowCostCars تمرکز بر روی مشتریان به دنبال راه حل ارزان تر است.

safaralamo بازدید : 43 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)

اطلس خودرو همکاران اجاره ماشین

بر اساس نیوزیلند امگا اجاره خودرو استرالیا مبتنی بر اجاره و اطلس خودرو توافق وابسته به کار در همکاری امضا کرده اند.

کار با هم، این دو شرکت قادر به ارائه خدمات اجاره برای هر دو اوقات فراغت و بازارهای شرکت های بزرگ در 20 مکان در سراسر استرالیا و نیوزیلند خواهد بود.

اطلس استرالیا به هشت مکان متعلق به شرکت و دو مکان مجوز گسترش یافته است. عامل در استرالیا به مدت 25 سال، آن رشد قابل توجهی با توجه به شرکت دیده است در سه سال گذشته،.

“این بار هیجان انگیز برای اطلس است، راه اندازی اولین رد پای بین المللی ما و برنامه های وابسته با امگا اجاره ماشین ، گفت:” اسکات اتکینز، مدیر کل اطلس. “رشد پایدار ما قطعا ما ساخته شده یکی از بزرگترین کسب و کار اجاره متعلق به خانواده مستقل استرالیا، و ما خوشحالیم که می توانیم به تیم با یکی دیگر از کسب و کار مستقل در نیوزیلند که رهبران بازار در حق خود هستند.”

اجاره اتومبیل امگا شده است کرایه ماشین در نیوزیلند از سال 1992. این شرکت شهرستان و فرودگاه شعبه در اوکلند، ولینگتون، کرایستچرچ، و سفرآلامو ، همراه با انبارهای خدمت به Picton در فری ترمینال و فرودگاه نلسون.

“ما به دنبال به جلو به کار با اطلس خودرو و کامیون اجاره، که قادر به ارائه ما نیوزیلند مشتریان این فرصت را به استخدام از یک شرکت رنت ماشین استرالیا اعتماد فرمت طبیعی از کسب و کار ما است، گفت:” سیمون Sceats، مدیر عامل شرکت امگا اجاره ماشین عروس ها. “ما هیجان زده به قادر به ارائه خدمات ما به مشتریان اطلس زمانی که آنها در NZ اینجا هستند. به نظر می رسد هر دو طرف از تاسمان آمده اند تا با هم در طول چند سال گذشته با گسترش سریع به پروازهای در ارائه بین مقصدها به استرالیا و نیوزیلند نزدیک؛ آن را حس می کل به این وابستگی. “

safaralamo بازدید : 44 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)

امکانات اجاره خودرو برای فرودگاه

سالت لیک سیتی فرودگاه بین المللی امکانات کرایه ماشین جدید خود را، از جمله سه سرویس سایت ساختمان اجاره و یک به نوبه خود در اطراف ساختمان سریع با توجه به آزادی مطبوعات در فرودگاه پرده برداری کرده است.

این مرکز نوبه خود در اطراف سریع خواهد بود که توسط شرکت های اجاره ماشین استفاده به عنوان سوخت، تمیز و آماده سازی وسایل نقلیه بازگشت. این ساختمان همچنین خانه های دفاتر اداری برای شرکت های کرایه ماشین، که شامل آویس / Payless، در بودجه، دلار، شرکت، هرتز، ملی / آلامو، و صرفه جو / کرم شب تاب.

در مجموع 469567 فوت مربع، دو سطح سریع نوبه خود در اطراف ساختمان می تواند به 900 وسایل نقلیه نگه دارید تا. این ساختمان شامل 64 پمپ های سوخت با 75000 ذخیره سازی گالن در سه تانک و 14 واحد خودرو که بازیافت 85 درصد از آب مورد استفاده، با توجه به فرودگاه.

ساختمان سایت خدمات اجاره خواهد شد برای تعمیر و نگهداری نور بر روی وسایل نقلیه، از جمله تغییرات نفت و تایر و تعمیرات بدن استفاده می شود. سه ساختمان کل 32433 مربع پا، و هر ساختمان می تواند 500 اتومبیل ذخیره، فرودگاه می گوید.

این امکانات جدید رنت ماشین بخشی از برنامه توسعه مجدد-1.8 میلیارد $ فرودگاه، فرودگاه می گوید. فاز اول این پروژه انتظار می رود در سال 2020 تکمیل شود.

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 1,308
  • بازدید سال : 14,083
  • بازدید کلی : 53,808